Projector Creative & Tech Institute розробив власний чатбот на основі технологій OpenAI. За його допомогою користувачі зможуть зорієнтуватися у світі сучасних професій та отримати варіанти професії для свого майбутнього.
На відміну від альтернативних варіантів чатбот від Projector передбачає 50% відкритих запитань та складається з двох частин: власне опитування та ознайомлення із специфікою запропонованої професії. Чим розлогішими й детальнішими будуть відповіді, тим точнішою стане пропозиція чатбота. Чатбот формує пропозиції серед професій у креативних та ІТ індустріях.
Анна Черниш, Head of Product у Projector: «Ми запускаємо наш перший продукт на основі AI і його основна ціль — спробувати заметчити технології з карʼєрним розвитком. Профорієнтація, на нашу думку, це перший крок на такому шляху. Тож і перша версія такого продукту фанова й нескладна: всього 12 запитань, які максимально наближені до життя й знайомих ситуацій — аби рефлексування не було абстрактним. У результаті користувачі зможуть отримати натхнення на нові ідеї та можливості для власного карʼєрного розвитку — що означає ця професія та чому вона буде цікавою й корисною. Згодом ми будемо покращувати точність видачі на основі отриманих даних та додаватимемо нові фічі».
Аудиторія чатботу: старшокласники та студенти перших курсів університетів, а також світчери, які вирішили змінити професію, але ще не певні щодо свого вибору. Завдяки чатботу користувачі зможуть розібратися у світі креативних та ІТ-професій і обрати для себе вдалий вектор. А ще — дізнатися про ті сфери, які наразі випадають з поля зору класичної профорієнтації: розробка, продуктовий та проєктний менеджмент, дизайн інтерфейсів, анімація; та більш нішеві професії: SEO, PPC, аналітика, креативний копірайтинг та інші.
При створенні чатботу команда Projector використала свою 8-річну експертизу зі створення навчальних програм в креативних та ІТ-сферах. Крім того, провели опитування серед спеціалістів відповідних напрямів та опрацювали їхні відповіді для кращого наповнення чатботу.
За матеріалами пресрелізу