«Просто залишайтеся вдома»: «антивірусна» комунікація від Київстар

Досить нудьгувати в чотирьох стінах! Влаштовуйтеся зручніше зі своїми гаджетами та зустрічайте серію «домашніх» соціальних роликів від Київстар! Компанія «Київстар» та агенція Serviceplan довели: час на карантині можна проводити з користю та позитивними емоціями. І поділилися ідеями, як це зробити.

Комментарии 1148

Створення соціальної кампанії «Просто залишайтеся вдома» в умовах самоізоляції стало викликом для всіх учасників проєкту. На першому місці була, безумовно, безпека. Більшість сцен знімали дистанційно, зокрема сцени з піснею Brunettes Shoot Blondes, у яких кожен із музикантів виконував свою партію окремо. Представники агенції Serviceplan і компанії «Київстар» теж, коли було можливо, працювали дистанційно, стежачи за подіями на майданчику онлайн. Знімальна група студії Family Production у скороченому до мінімуму складі виконувала свою частину роботи за всіма правилами: у масках, рукавичках і бахілах, тримаючи дистанцію.

Результатом творчого експерименту стала серія теплих, надихаючих роликів, які ще раз нагадують: бережіть себе та своїх близьких — #простозалишайтесявдома!

 video
 video
 video

Як вдалося безпечно здійснити зйомки за таких нестандартних обставин.

 video

Kyivstar

Marketing Director – Павло Даніман
Head of Marketing Communications Department – Юрій Чорненький
Brand Manager – Денис Кіріченко
Brand Manager –  Марія Коршикова

Serviceplan Ukraine

Creative Director – Ігор Клименко
Art Director – Ксенія Березовська
Account Director – Ганна Мигулько
Account Manager – Аліна Кузьменко

Production – Family Production
Director – Анастасія Буковська
DOP – Денис Лущик, Женя Мантулін, Таня Руда
Producers – Максим Усик, Альона Бабенко
1stAD (online) – Альона Кулєшова
Editor – Юрій Резніченко
Colorgrading – Оля Коржинська
Post Production – Wizard Postproduction & Digital
Sound design – Propeller Studios

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода
Effie