Творці ролика, який знятий у стилі «Історії іграшок», нагадують, що робота та відсутність розваг можуть зробити життя дуже нудним. Про це повідомляє The Drum.
За сюжетом іграшки, які «розучилися грати», вибираються зі своїх коробок і починають танцювати під хіт кінця 1980-х Word Up!
За сюжетом іграшки, які «розучилися грати», вибираються зі своїх коробок і починають танцювати під хіт кінця 1980-х Word Up!
video
Однак це не звичайні іграшки, як пояснюють творці ролика, «вони уособлюють усіх нас, які потрапили в пастку повсякденної рутини». За допомогою сервісів Virgin Media герої відео зможуть «позбутися нудьги» і зайнятися тим, що вони люблять.
Кампанія спродюсована агентством Antidote при постпродакшен Freefolk. Ролік зняв режисер Кріс Балмонд, який працював над рекламними кампаніями для KFC та Disney+.
Кампанія запущена в Ірландії. Virgin Media планує транслювати ролик на ТБ, радіо, у соціальних мережах.
Кампанія спродюсована агентством Antidote при постпродакшен Freefolk. Ролік зняв режисер Кріс Балмонд, який працював над рекламними кампаніями для KFC та Disney+.
Кампанія запущена в Ірландії. Virgin Media планує транслювати ролик на ТБ, радіо, у соціальних мережах.