PROVID та «Наша Ряба» смачно розповіли про курочку

Як відомо, на колір і смак товариш не всяк, особливо якщо це стосується гастрономічних уподобань.

Комментарии 1844
Комусь більше смакують курячі гомілки, інші люблять стегенця, а хтось обожнює крильця. І тепер це не проблема, завдяки новинці «Куряче асорті» від ТМ «Наша Ряба». Ми подбали, щоб усі в родині були задоволені, а особливо господині. Адже тепер вони можуть придбати в одній упаковці відразу два продукти: курячі гомілки та стегна або крильця та стегна. Така комбінація дозволить легко дивувати близьких різноманіттям страв.
 Nasha Ryaba
Клієнт:
ПАТ«Миронівський Хлібопродукт»
Директор з маркетингу – Сергій Венгер
Маркетинг-менеджер – Ганна Клименко
Молодший бренд-менеджер – Ганна Горбатюк

Агентство:
PROVID
Креативний директор – Сергій Зінов'єв
Арт-директор – Ілля Ануфрієнко
Копірайтер – Євгеній Шпорт
Клієнт-сервіс директор – Оксана Пейчева
Груп еккаунт-директор – Андрій Миронюк

ПродакшTOY Pictures/Pif Paf
Режисер, оператор – Сергій Рудь
Фуд-стиліст – Юлія Маланюк
Виконавчий продюсер – Ганна Варро
Лінійний продюсер – Віталій Кукшин
Bidding and Assistant продюсер – Ольга Зіміна

Обсудить с другими читателями:
Погода