PROVID та OLL.TV показали сучасне телебачення

В сучасному світі телебаченню все важче боротись за увагу глядачів. Не в останню чергу це пов’язане з величезною кількістю контенту, крізь який людям доводиться щодня пробиратись до своїх улюблених передач.

Комментарии 1220

Тому сервіс OLL.TV пропонує своїм клієнтам новий формат перегляду, де центральне місце займає саме глядач, а весь контент підібрано лише з однією метою – надавати враження, що здатні надихати. На нові захоплення, на подорожі чи навіть на новий рекорд валяння на дивані. Саме тому в новому ролику OLL.TV став провідником глядача у світі контенту, надавши можливість загалом переосмислити формат телебачення й запаливши в ньому іскру справжнього інтересу.

 OLLTV – Adventure

Клієнт OLL.TV:
Маркетинг-директор – Ірина Мельничук
Бренд-менеджер – Дарія Наливайко

Агенція PROVID:
Креативний директор — Кирило Чичкан
Арт-директор — Пилип Білянський
Копірайтер — Віталій Капустян
Директор по роботі з клієнтами — Оксана Пейчева

Продакшн студія Adrenalin Brothers:
Продюсери — Ольга Бєліч, Олена Сітенко
Асистент продюсера — Ліза Бондаренко
Режисер — Павло Ковтун
Оператор — Антон Фурса
1-й асистент — Маріко Атаманенко
Художник-постановник — Марта Копилова
Стиліст — Наталія Дрешпан
Постпродакшен студія – Terminal FX
Композитор/sfx – Томаш Лукач
Озвучування – Propeller studios

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода