Publicis Groupe Ukraine вкотре підтвердила свої лідерські позиції завдяки концепції The Power of One

Всеукраїнська рекламна коаліція анонсувала Рейтинг медіаагенцій України 2020, відповідно до їх білінгів, у межах якого Publicis Groupe Ukraine зайняла друге місце.

Комментарии 1448

Publicis Groupe Ukraine у рейтингу представляли агенції Zenith, Starcom та Spark Foundry, що надають своїм клієнтам послуги по роботі з усіма основними медіаканалами.

Цей результат став ще одним з успіхів Publicis Groupe Ukraine у низці індустріальних рекламних подій, серед яких варто виділити Рейтинг діджитал-агенцій від ІAB Ukraine (3 місце) та Рейтинг креативності рекламно-комунікаційних груп України від ВРК (1 місце).

«Немає жодних сумнівів, що для досягнення максимального бізнес-результату потрібен комплексний, інтеграційний підхід до комунікації та реклами. Саме такий ми розвиваємо в межах концепції The Power of One. Ми можемо запропонувати нашим клієнтам не тільки унікальні медіаугоди, але й креативний потенціал та технології», - прокоментував Енвєр Кікава, CEO Publicis Groupe Ukraine.

«Ми працюємо, щоб допомагати клієнтам ростити свій бізнес. Тому ставимо амбітні цілі перед собою. Я пишаюсь результатами, яких ми уже досягли, та це не привід зупинятись. Ми продовжуємо вдосконалюватись та змінюватись. І підштовхуємо до цього й саму індустрію. Очевидно, що ті методології, які протягом багатьох років використовувались в Україні, зараз безнадійно застарівають. Це викликає безліч запитань – як у клієнтів, так і гравців індустрії.

Я сподіваюсь, що завдяки реформам у методології рейтингів, особливо у підрахунках діджитал-бюджетів, усі агенції на ринку перейдуть на новий рівень змагання. Ми, зі свого боку, займаємо активну експертну позицію щодо цього питання, та у межах IAB застосовуємо успішні підходи наших зарубіжних колег», - додала Алла Малиновська, Chief Media Officer Publicis Groupe Ukraine.

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода