У грудні минулого року компанією Mondelez був проведен тендер щодо перегляду її глобального медіа-акаунту, нарешті підійшов кінець, і більша частина цього значного рахунку потрапила до Publicis Groupe, хоча Vayner Media та WPP також зберегли частину медіа-бізнесу багатонаціональної харчової компанії мексикансько-американського походження.
Publicis керуватиме медіа-акаунтом Mondelez у Латинській Америці, Європі, Близькому Сході, Північній Африці, Південній Африці та Китаї. Група також керуватиме інвестиціями харчової групи в традиційне відео, контент і мультикультурний маркетинг у США та Канаді.
Vayner Media продовжить очолювати планування та купівлю цифрових медіа Mondelez у Сполучених Штатах і Канаді. А WPP очолить медіа-бізнес компанії в Південно-Східній Азії, Індії, Австралії, Новій Зеландії та Японії.
Згідно з даними, розглянутими COMvergence, минулого року Mondelez інвестував у ЗМІ 1640 мільйонів доларів і 45% цього бюджету пішло на канали цифрового характеру.
Publicis керуватиме медіа-акаунтом Mondelez у Латинській Америці, Європі, Близькому Сході, Північній Африці, Південній Африці та Китаї. Група також керуватиме інвестиціями харчової групи в традиційне відео, контент і мультикультурний маркетинг у США та Канаді.
Vayner Media продовжить очолювати планування та купівлю цифрових медіа Mondelez у Сполучених Штатах і Канаді. А WPP очолить медіа-бізнес компанії в Південно-Східній Азії, Індії, Австралії, Новій Зеландії та Японії.
Зміни набудуть чинності 1 вересня, хоча Mondelez запровадить перехідний період і очікує, що цей період закінчиться наприкінці цього року.
Згідно з даними, розглянутими COMvergence, минулого року Mondelez інвестував у ЗМІ 1640 мільйонів доларів і 45% цього бюджету пішло на канали цифрового характеру.