Publicis Ukraine і Spark Foundry Ukraine показали необхідні речі для необхідних справ у кампанії для ТМ «Добра господарочка»

Інтеграційна команда Publicis Ukraine і Spark Foundry Ukraine створила та запустила діджитал-кампанію для бренду «Добра господарочка».

Комментарии 2078

У кожної людини щодня у to-do-лісті з’являється купа важливих справ. Але ті, що стосуються сім’ї та дому, зазвичай є найбільш пріоритетними й необхідними. Саме на цьому інсайті сконцентрувалась команда і показала, що бренд «Добра господарочка» має необхідні речі для всіх необхідних справ, які треба зробити вдома. А ще – і для релаксу.

Команда розробила кілька сюжетів та форматів реклами для діджиталу, де показала продукт і необхідність, якій він якнайкраще відповідає.

 video
 video

Нагадаємо, що медійна агенція Spark Foundry та креативна агенція Publicis Ukraine входять до складу комунікаційної групи Publicis Groupe Ukraine.

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода