Publicis Ukraine та Spark Foundry Ukraine почали роботу із ТМ «Добра господарочка»

Інтеграційна команда Spark Foundry Ukraine та Publicis Ukraine почала співпрацю із брендом «Добра господарочка».

Комментарии 1345
«Перш за все нам подобається підхід команди до роботи з клієнтом. Цінно, що вона працює злагоджено як одна система й оперативно реагує із відповідями та виконанням поставлених задач. Крім того, проявляє гнучкість й професійність щодо прийняття рішень», - прокоментувала співпрацю Ольга Борохвостова – керівник відділу маркетингу ТОВ «Бетта», до якого належить ТМ «Добра Господарочка».

ТМ «Добра господарочка» створює товари для людей, що цінують свій час та комфорт у домі. Команда бренду втілює ідеї для комфортного та ефективного прибирання й приготування їжі. У продукції «Добра господарочка» поєднується якість, сучасні технології та доступна ціна.  

Нагадаємо, що агенція Spark Foundry входить у ТОП-3 агенцій в Україні за результатами EFFIE Awards Ukraine 2019. А також разом із креативною агенцією Publicis Ukraine є частиною комунікаційної групи Publicis Groupe Ukraine, що стала найбільш ефективною рекламною групою 2019 року.

За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Погода