«Перш за все нам подобається підхід команди до роботи з клієнтом. Цінно, що вона працює злагоджено як одна система й оперативно реагує із відповідями та виконанням поставлених задач. Крім того, проявляє гнучкість й професійність щодо прийняття рішень», - прокоментувала співпрацю Ольга Борохвостова – керівник відділу маркетингу ТОВ «Бетта», до якого належить ТМ «Добра Господарочка».
ТМ «Добра господарочка» створює товари для людей, що цінують свій час та комфорт у домі. Команда бренду втілює ідеї для комфортного та ефективного прибирання й приготування їжі. У продукції «Добра господарочка» поєднується якість, сучасні технології та доступна ціна.
Нагадаємо, що агенція Spark Foundry входить у ТОП-3 агенцій в Україні за результатами EFFIE Awards Ukraine 2019. А також разом із креативною агенцією Publicis Ukraine є частиною комунікаційної групи Publicis Groupe Ukraine, що стала найбільш ефективною рекламною групою 2019 року.
За матеріалами прес-релізу