Підготовку нового ролика для «АВК» Publicis Ukraine розпочала із досліджень продукту. Після тижня дегустацій натурального шоколаду, горіхів та різноманітних начинок внутрішньоагентська фокус-група показала, що завдяки продуктам компанії можна справді перенестися в інші світи та галактики.
Команді одразу стало зрозуміло, що провідниками у космічні простори задоволення мають стати ритмічні треки групи Go_A. Супроводжував подорож поціновувачів шоколаду «АВК» слоган «Нові горизонти вражень».
Креативники відчули, як старанно клієнт ставиться до якості та смаку своїх продуктів. Тож ті, у свою чергу, наяву переносять тебе у нові виміри. Смакуючи, ти досліджуєш усі нюанси та тонкощі кожного виробу. Крім того, компанія динамічно розвивається й постійно рухається вперед, що і відобразили у слогані.
Команді одразу стало зрозуміло, що провідниками у космічні простори задоволення мають стати ритмічні треки групи Go_A. Супроводжував подорож поціновувачів шоколаду «АВК» слоган «Нові горизонти вражень».
Креативники відчули, як старанно клієнт ставиться до якості та смаку своїх продуктів. Тож ті, у свою чергу, наяву переносять тебе у нові виміри. Смакуючи, ти досліджуєш усі нюанси та тонкощі кожного виробу. Крім того, компанія динамічно розвивається й постійно рухається вперед, що і відобразили у слогані.
video
«Показати серйозну місію компанії «АВК», наш благородний corporate promise «Підвищувати культуру споживання» та водночас бажання емоційно відобразити USP кожного бренду в одній комунікації – це складне завдання. Так, раціо повинне було сказати щось про емоцію. Креативна команда з першого разу влучила у «дев’ятку» з рішенням. Внутрішній світ продуктів «Шарм», «Труфальє», екстрачорного шоколаду, «Шоколадної ночі» заворожує, вони – «єдиношоколадні», унікальні та мають неперевершену глибину!
Однак глобальний інсайт категорії шоколадних виробів – це «насолода» та «задоволення». Раціональне усвідомлене споживання тут тільки починається, адже український консьюмер не завжди обирає продукт за критерієм «якість». Тому НОВІ горизонти та бажання прагнути найкращого мають бути завжди. «АВК» вже там!» – зазначила Віталіна Арбузіна, директорка по маркетингу АВК.
Пірнати в космічні простори шоколадної насолоди допомагала команда:
«АВК»
Віталіна Арбузіна – директорка з маркетингу
Publicis Ukraine
Іванна Скульська-Лов – керуюча директорка
Руслан Паламарчук – креативний директор
Роман Поліщук – артдиректор
Вова Литвинов – старший копірайтер, груп хед
Руслан Антосьєв – менеджер
Ольга Пилипенко – менеджерка
Lumiere Production Studio
Олена Волобуєва – виконавча продюсерка
Маша Халпахчі – режисерка
GO-A
Катерина Павленко
Тарас Шевченко
Ігор Діденчук
Іван Григоряк
Publicis Ukraine входить до найбільш креативної комунікаційної групи в Україні* – Publicis Groupe Ukraine.
*за результатами рейтингу ВРК
Однак глобальний інсайт категорії шоколадних виробів – це «насолода» та «задоволення». Раціональне усвідомлене споживання тут тільки починається, адже український консьюмер не завжди обирає продукт за критерієм «якість». Тому НОВІ горизонти та бажання прагнути найкращого мають бути завжди. «АВК» вже там!» – зазначила Віталіна Арбузіна, директорка по маркетингу АВК.
Пірнати в космічні простори шоколадної насолоди допомагала команда:
«АВК»
Віталіна Арбузіна – директорка з маркетингу
Publicis Ukraine
Іванна Скульська-Лов – керуюча директорка
Руслан Паламарчук – креативний директор
Роман Поліщук – артдиректор
Вова Литвинов – старший копірайтер, груп хед
Руслан Антосьєв – менеджер
Ольга Пилипенко – менеджерка
Lumiere Production Studio
Олена Волобуєва – виконавча продюсерка
Маша Халпахчі – режисерка
GO-A
Катерина Павленко
Тарас Шевченко
Ігор Діденчук
Іван Григоряк
Publicis Ukraine входить до найбільш креативної комунікаційної групи в Україні* – Publicis Groupe Ukraine.
*за результатами рейтингу ВРК