Презентація розпочалася зі світлового шоу на футбольній арені, яку влаштували всередині Українського дому. Спочатку залу осяяли яскраві промені проекторів, а дим додав таємничий настрій події. Потім на сцені з’явилися брейкденсери та bmx-ери, які рухалися під ритм музики. Нові джерсі висіли на прозорих панелях, підвішених до стелі. Раптом на сцені з’явилися стріт-художники, що розмалювали панелі своїми графіті. Нарешті, на арену вийшли і футболісти «Шахтаря». Завершився перфоманс не менш яскраво: художники в балаклавах намалювали на полі величезні ворота зовсім неочікуваним предметом. Яким? Вогнегасником! Що ще відбувалося на івенті, дивіться в Інстаграм @pumaukraine та @fcshakhtar.
PUMA та Шахтар розпочали сезон феєрично, тож чекаємо на не менш феєричні досягнення ФК разом з новим партнером. Побачити ближче весь асортимент вже можна на офіційному сайті PUMA та мережі магазинів бренду, на офіційному сайті ФК «Шахтар» та в магазинах-партнерах бренду: Мегаспорт, Інтерспорт та Декатлон.