Puma визначає безстрашне покоління разом із Неймаром, Грізманном та іншими

Puma готується до чемпіонату світу з футболу, який стартує 20 листопада, і анонсує «Generation Fearless», нову лінійку для покоління без страху.

Коментарі 823
Puma представляє «Generation Fearless», нову лінійку, яка визначає безстрашне мислення молодого покоління футбольних уболівальників та гравців, якими вони захоплюються. Агентство LaFourmi створило нову міжнародну кампанію для запуску Puma в той час, коли бренд і спортивні вболівальники готуються до чемпіонату світу 2022 року в Катарі.

До акторського складу нової кампанії входять Неймар-молодший, Антуан Грізманн, Мемфіс Депай, Кінгслі Коман, Фрідоліна Рольфо, Сара Бьорк і гравці молодшого покоління, які роблять собі ім’я, як-от Микита Парріс, Ентоні, Крістіан Пулішич або Ромео Бекхем.
 video
sostav.ua
Обговорити з іншими читачами:
Погода