Puma представляє «Generation Fearless», нову лінійку, яка визначає безстрашне мислення молодого покоління футбольних уболівальників та гравців, якими вони захоплюються. Агентство LaFourmi створило нову міжнародну кампанію для запуску Puma в той час, коли бренд і спортивні вболівальники готуються до чемпіонату світу 2022 року в Катарі.
До акторського складу нової кампанії входять Неймар-молодший, Антуан Грізманн, Мемфіс Депай, Кінгслі Коман, Фрідоліна Рольфо, Сара Бьорк і гравці молодшого покоління, які роблять собі ім’я, як-от Микита Парріс, Ентоні, Крістіан Пулішич або Ромео Бекхем.
До акторського складу нової кампанії входять Неймар-молодший, Антуан Грізманн, Мемфіс Депай, Кінгслі Коман, Фрідоліна Рольфо, Сара Бьорк і гравці молодшого покоління, які роблять собі ім’я, як-от Микита Парріс, Ентоні, Крістіан Пулішич або Ромео Бекхем.
video