Пурпурові вуса, журі та Gerety Awards 2020

В Gerety Awards розпочали нетипову боротьбу проти гендерної нерівності. Десятки пурпурових вусів було надіслано видатним жінкам-лідерам рекламної індустрії з проханням зробити з ними фото.

Комментарии 918

Ціллю було задати питання світові: що потрібно зробити жінці для того, щоб потрапити до журі рекламного фестивалю/конкурсу? Таку бурхливу реакцію спровокував той факт, що чоловіків у журі значно більше, а участь жінок у подібних заходах не сприймається серйозно.

Світлана Копич, засновник агентства No Agency, що створило кампанію для Gerety Awards, розповіла: «Як фестиваль з унікальним підходом до гендерної рівності, Gerety Awards має як авторитет, так і мужність перетворити свій заклик до участі у конкурсній програмі у щось набагато більше. Після десятирічної ситуації «однієї жінки в журі», нарешті почалися позитивні зміни щодо жінок-суддів, але це лише початок, і нам потрібно продовжувати комунікацію. Іноді глузування зі статусу кво – найкращий спосіб змінити його.»

Створена у 2019 році, премія є унікальною з двох причин. По-перше, усі члени журі – жінки. Це логічно, адже саме вони роблять 80% вибору при здійсненні покупок, створюючи еталон, що відповідає ринковим реаліям. А по-друге, це конкурс з відбору найкращих у абсолютно всіх галузях рекламної індустрії.

Хочете, щоб ваш талант або творча ініціатива були достойно оцінені? Останній термін подачі заявок на Gerety Awards – 13 березня 2020 року. Будь-який рекламний креатив може бути включений в одну з 10 категорій: Media, Innovation, Entertainment, Communication, Craft, Experience, Works for Good, Health, Pharma, Portfolios. Усі рекламні роботи, що були реалізовані з січня 2019 року і до дедлайну, мають право брати участь у конкурсній програмі.

Офіційний сайт: https://www.geretyawards.com/

Реєстрація за посиланням: https://gerety.awardsengine.com/

Email:  contact@geretyawards.com

sostav.ua
Обсудить с другими читателями:
Погода