На початку жовтня ВРК оголосила про старт нового проєкту CrUAtivity та презентувала пілотний випуск дайджесту.
Щомісяця команда ВРК готуватиме дайджест з оглядом рекламного креативу, щоб показати іноземним колегам, чим займаються українські агенції та які актуальні теми відображає сьогодні рекламна креативність. Зараз проходить збір робіт за вересень-жовтень 2022 року.
У цій статті публікуємо відповіді на питання, що виникають у агенцій при подачі робіт до дайджесту.
- Як можна подати роботу до дайджесту?
Заповнити гугл-форму, де вказати назву агенції, короткий опис роботи, період її реалізації, категорію, до якої вона належить, додати віжуал та/або відео роботи. Це є абсолютно безкоштовним для українських агенцій. - Хто може подавати роботи до дайджесту?
Українські агентства різної спеціалізації. Роботи членів ВРК мають першочергову перевагу. - Які роботи можна подавати до дайджесту? В якому форматі потрібно подавати роботу?
Метою дайджеста є презентувати агенції та їх компетенції, і таким чином надати можливість іноземним компаніям знайти собі українських партнерів для співпраці. Будь-яка робота, що представляє агенцію потенційним партнером для міжнародної спільноти, може бути представлена в дайджесті.
Якщо агенція створила сайт для клієнта, або дизайн, або відео ролик, або соціальний проєкт – все це може бути представлено у дайджесті. Можуть бути як комплексні/ багатоканальні кампанії так й окремі види робіт.
Подача робіт не обов’язково має бути у форматі відео. Наприклад, якщо ви зробили дизайн етикетки, достатньо надіслати її віжуал. - Щоб подати роботу до дайджесту, вона має бути оформлена як конкурсний кейс?
Ні, щоб подати роботу до CrUAtivity необхідно надіслати віжуал та/або відео роботи, та короткий опис (найголовніше про роботу, що й для кого було зроблено). На даний час для відео-дайджесту приймається опис до 500 символів. Ви можете надіслати більш розширений опис, але редактори дайджесту скоротять інформацію із збереженням головної суті кейсу. - З яких категорій роботи можуть прийматися?
З будь-яких категорій рекламно-комунікаційної сфери. На даний час при заповненні гугл-форми пропонуються категорії Film, Design, Print, OOH, Digital, PR, Advertising, Social Campaigns. Але якщо ваша робота не підпадає під ці категорії, ви можете вказати свій варіант. - Скільки робіт можна подати до одного дайджесту?
Організатори не обмежують кількість робіт, але краще подавати не більше однієї роботу у одну категорію. Якщо робіт від однієї агенції буде декілька у одній категорії, організатори можуть обрати лише одну з них. - Які строки подачі робіт?
До дайджесту подаються лише “свіжі” роботи – ті, що були реалізовані в поточному або попередньому місяці. При цьому проєкт CrUAtivity є щомісячним, тому збір робіт ведеться постійно. До поточного випуску дайджесту приймаються роботи, що надійшли з 5 числа поточного місяця до 5 числа наступного. Виключенням буде наступний дайджест, який приймає роботи за останні два місяці – з 5 вересня по 5 листопада. Роботи, що надійшли після 5 листопада, увійдуть до наступного випуску за листопад. - Якщо робота агенції опублікують у професійних ЗМІ або у соц.мережах, вона може потрапити до дайджесту?
Так, така ймовірність є. Адже редактори дайджесту також беруть інформацію про роботи агенцій з відкритих джерел: профільних ЗМІ, сайтів, соцмереж агенцій тощо. Але першочергову перевагу мають роботи, що надіслано безпосередньо до дайджесту через гугл-форму. Якщо у вас є публікація про роботу, ви можете дати посилання на неї у гугл-формі. - Якщо робота надіслана до дайджесту через гугл-форму, вона гарантовано з’явиться у дайджесті?
Ймовірність є великою, але не 100%. ВРК залишає за собою право відхилення публікації поданих робіт. - Дайджест завжди буде у відео форматі?
Ні, вже в найближчий час на сайті, окрім відео формату, відкриються розділи з деталями про роботи агенцій. Після відкриття розділів, можна буде подавати більш розширену інформацію про кейси. Але до жовтневого випуску береться опис роботи до 500 символів. - Де буде поширюватися дайджест?
Дайджест СrUAtivity поширюватиметься через профільні іноземні асоціації, бізнес-спільноти, міжнародні профільні медіа, фестивалі креативності й рекламної ефективності, та інші канали, над розширенням переліку яких постійно працює команда ВРК.
Якщо виникли інші питання щодо проєкту, надсилайте їх на електронну адресу [email protected].
Очікуємо на вашу креативну роботу! Заповнюйте гугл-форму до 5 листопада.
CrUAtivity – це креативність по-українськи!