Тому, щоб це завжди залишалось правдою, у R Agency та Danone є добра традиція — кожного року актуалізувати його дизайн.
У 2019 на пляшці були сюрреалістичні сюжети. Вони розповідали історію про те, що Актуаль — актуальний навіть у найнезрозумілішій ситуації.
Цього року Актуаль вкрився стікерами, адже для молоді це актуальний спосіб спілкуватись та виражати себе. А ще ними обклеюють найулюбленіші речі. Наприклад, улюблений Актуаль.
«Ми прагнули досягти еволюції торішнього дизайну, зробити його більш яскравим, сміливим та самобутнім, бо Актуаль саме для таких людей.
Команда R Agency запропонувала чудову ідею зі стікерами та алюзіями на попкультуру.
Це поєднання обігрує одразу два аспекти: є речі, які залишаються актуальними незважаючи на час, а стікери допомагають актуалізувати та зробити більш виразною та унікальною будь-яку річ.
Ми отримали яскравий та виразний дизайн, який складно не помітити, і дуже задоволені результатом співпраці з командою R Agency», - Вікторія Рибченко, старший бренд-менеджер Danone.