R Agency розробили великодню комунікацію для «Сільпо»

Так, цього року Великодню не пощастило з часом, але «Сільпо» та R Agency вирішили, що це не привід падати духом.

Комментарии 1703

Навпаки — це привід трохи змінити імідж свята, зробити його сучаснішим, веселішим та підняти людям настрій.

Замість звичного урочистого тону — грайливий, замість традиційних образів — крейзі яєчки, замість нікому не потрібних флаєрів на касі — круті каталоги з наклейками всередині, стікерпак у телеграмі та купа іншої краси.

 Knock-knock. Easter campaign for Silpo

Credits:

R Agency:

Art Director - Myroslava Shevchenko
Designer - Leonid Nakonechnyi
Designer - Olena Shturba
Creative Group Head - Dima Liutyi
Senior Account Manager - Maria Ursta

Silpo:
Chief Marketing Officer - Ekaterina Oguryaeva
Head of Brand Communications Department - Yuliia Zabrovskaya
​Project manager - Iryna Butenko

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода
Effie