Ріанна повернеться до співпраці з Puma

Бренд готується зміцнити ринкові позиції та повторити попередній успіх зі співачкою на тлі проблем у конкурентів

Коментарі 1108
Співачка та дизайнер Ріанна відновить співпрацю з німецьким брендом спортивного одягу Puma у рамках нового проекту Fenty х Puma, повідомив WWD

Попередня робота зірки з компанією тривала з 2014 по 2018 роки. Ріанна (повне ім'я Робін Ріанна Фенті) виконувала функції креативного директора лінії жіночого одягу Puma, яка мала хороший комерційний успіх. Наприклад, деякі товари, створені за участю Ріанни, у тому числі замшеві кросівки Puma Creepers на високій підошві, могли розпродуватися лише за кілька годин, а модні покази в Парижі та Нью-Йорку викликали незмінний ажіотаж у аудиторії. 

У той час Puma була третім за величиною брендом спортивного одягу в світі і активно розвивала напрямок жіночого одягу athleisure, тому участь популярної співачки у розробці дизайну та просуванні цієї продукції відіграла значну роль. Ефект від залучення Ріанни в проєкт виявився навіть вищим за прогнози компанії і допомагав утримувати продажі на високому рівні протягом кількох кварталів. 

У 2019 році стало відомо, що поп-зірка запускає свою власну лінію люксового одягу з конгломератом LVMH. Однак у 2021 році, менш ніж через два роки після заснування, проєкт Fenty був заморожений. З інформації LVMH можна було дійти невтішного висновку, що бренду вдалося знайти власний почерк і аудиторію. Інші проекти Ріанни, пов'язані з LVMH, включаючи косметичні марки Fenty Beauty та Fenty Skin, а також лінію нижньої білизни Fenty х Savage, продовжують свою роботу. 

Мотиви Puma щодо нового партнерства зі співачкою та дизайнером можуть бути продиктовані прагненням зберегти ринкові позиції. Компанія нещодавно прозвітувала про рекордні результати на 2022 рік, але спрогнозувала уповільнення темпів зростання цього року. 

Як і у випадку з Adidas з Каньє Вестом, Puma може розраховувати на додатковий прибуток від продажу товарів з дизайном від Ріанни. Adidas ніколи не розкривав даних про прибуток, що отримується від лінійки Yeezy, але галузеві експерти припускають, що вона могла становити близько 40% річного виторгу компанії за рахунок вищих цін. Таким чином, будучи одним з основних конкурентів Adidas, Puma також готується використовувати ситуацію, що склалася, з користю для себе. Ще одним потенційним бенефіціаром проблеми Yeezy-Adidas може стати Nike.
Обговорити з іншими читачами:
Погода