Річ у тім, що домашнє насильство ближче, ніж здається

Vintage розробив ідею та креативну складову виставки з протидії домашньому насильству

Комментарии 1171

Щорічно з 25 листопада по 10 грудня проходить всесвітня акція “16 днів активізму проти гендерно зумовленого насильства”. Її мета — привернути увагу до проблеми насильства та зробити його у будь-якому прояві неприйнятним у суспільстві. Цього року Міністерство внутрішніх справ України звернулося до агентства Vintage для розробки ідеї та креативної складової виставки з протидії домашньому насильству, яка мала відбутися на одній з центральних площ столиці та у віртуальному просторі.

СЕО та співзасновник агенції Vintage Євген Кудрявченко розповідає, що креатив в  соціальних проектах — це дуже важлива складова, бо необхідно донести до суспільства важливі меседжі, які люди часто ігнорують:

«- Ми в Vintage, взяли на себе таку задачу аби розкрити важливу тему, від якої кров у жилах стине. Донести її якнайбільшій кількості громадян. Достукатись до тих, хто раніше ігнорував. Саме для цього і існує креатив».

На жаль, сучасний контент рясніє сценами насильства. Ми бачимо жахливі сцени у популярних серіалах та у гарячих випусках новин. У глядача вже існують емоційні фільтри, що блокують сприйняття відвертих та кривавих картин. Саме з цієї причини бачення агентства полягало у тому, щоб, навпаки, продемонструвати банальність зла, підкреслити його буденність та повсякденність, і таким чином викликати співчуття у публіки.

Для експозиції ми взяли 16 звичайних, розповсюджених предметів побуту, що фігурували у реальних поліцейських протоколах. Сумно, але таких протоколів щороку в Україні складається більше ніж 150 000. Так виникла ідея проекту «Річ у тім». Ми зробили гучними болючі монологи жертв. Голоси тих, хто пережив домашнє насильство, тепер чутно наживо.

Річ у тім, що страждати від домашнього насильства можуть ті, кого ти знаєш.

Річ у тім, що кривдником може бути привітний сусід, з яким ти кожного дня вітаєшся перед дверима ліфта.

Річ у тім, що знаряддям домашнього насильства може стати що завгодно.

Річ у тім, що не всі постраждалі повідомляють про домашнє насильство і кожного дня переживають свій власний жах.

Річ у тім, що домашнє насильство часто замовчують.

Річ у тім, що ти, так, саме ти — читач цього тексту, можеш врятувати чиєсь життя, якщо не залишишся осторонь.

Виставку «Річ у тім» можна побачити не тільки на Михайлівській площі у Києві з 25 листопада до 10 грудня, але й на сайті https://richutim.rozirvykolo.org у будь-який час. Постери з експонатами розійшлися по 24 регіонам нашої держави.

Партнерами та донорами виставки виступили:

Офіс Віце-прем'єр-міністра з питань європейської та євроатлантичної інтеграції

Міністерство внутрішніх справ України

Національна поліція України

UNFPA

UNOPS

UN WOMEN

Посольство Великої Британії в Україні

EUROPЕAN UNION

Посольство Норвегії в Україні

Посольство Королівства Данія

Посольство Канади в Україні

Посольство Швеції в Україні

Креативне агентство: Vintage

CPO - Саливон Олена

Креативний директор проекту - Чистяков Кирило

Менеджер проекту - Билькевич Олена

CDO -Петрук Евгеній

Дизайнер - Михайлова Ксенія

Розробка сайту проекта Vintage Web Production:

CTO - Бабелюк Олександр

TeamLeads - Роман Гончар, Савчин Юхим

Разробка - Іванова Наталія, Чекаль Дмитро

QA — Примаков Сергій, Котляренко Аліна, Воропай Світлана, Бурячок Андрій

UX — Гаврилова Анна

Фото — VISION production

Студія звукозапису - Baker Street studio

Реалізація івенту та стенду виставки - Ahead

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода