Річ у тім, що про домашнє насильство треба говорити вголос

25 листопада по всій планеті стартувала всесвітня акція «16 днів проти насильства». Головною подією акції в Україні вже другий рік поспіль стає соціальний проєкт «Річ у тім». Його ініціатор — МВС України за сприянням Фонду Народонаселення ООН. За розробку ідеї та концепцію онлайн та офлайн виставки, як і рік тому, відповідало агентство Vintage.

Коментарі 1242

Нагадаємо, у проєкті «Річ у тім» представлено 16 звичайних побутових предметів, що стали знаряддям домашнього насильства. Вони фігурували у реальних поліцейських протоколах. На жаль, всі історії, що стоять за ними, мали місце у реальному житті та відбулися в Україні.

Агенція Vintage розробила онлайн-платформу richutim2021.rozirvykolo.org, де представлені відео з трагічними історіями, які розповідають про випадки домашнього насильства. У відеороликах взяли участь 16 відомих особистостей, яких знає вся Україна. Серед них — актори, ведучі, музиканти, вчені, письменники, спортсмени. За голосами знаменитостей проступають голоси жертв. В їх словах — відвертість, страждання, біль.

«Цим проєктом ми змінюємо межі норми. Те, що не сприймалося домашнім насильством ще 10 років тому, зараз безумовно, вважається неприпустимим. Насильство у будь-якому його прояві не може бути присутнім у нашому житті», — коментує Кирило Чистяков, креативний директор Vintage.

У якості режисерки та сценаристки проєкту була запрошена Ірина Цілик. Ірина відома своєю стрічкою «Земля блакитна, ніби апельсин». За роботу над нею українська кінематографиня була відзначена нагородою американського фестивалю незалежного кіно «Санденс» за найкращу документальну режисуру.

«Цей проєкт говорить про дуже важливі речі. Речі, про які ми звикли мовчати десь у себе на кухні. Але ми хочемо, щоб про них дізналися всі. Домашнє насильство є проблемою, яка не може замовчуватися. Ми вибрали різні способи комунікації і один з них — це діджитал. Про те, як протидіяти домашньому насильству, має дізнатися якомога більше людей», — зазначає Ольга Шевченко, креативна директорка Vintage.

Офлайн виставку «Річ у тім» можна відвідати у Києві з 25 листопада до 10 грудня в ТРЦ Gulliver, 2-3 поверхи.

Плакати із матеріалами виставки розійшлися по 24 регіонам нашої держави. Їх можна буде побачити на центральних вулицях українських міст.

Річ у тім, що домашнє насильство може відбуватися зовсім поруч.

Річ у тім, що страждати від домашнього насильства можуть ті, кого ти знаєш.

Ріу у тім, що кривдником можеш бути ти сам і не розуміти цього.

Річ у тім, що ти можеш врятувати чиєсь життя, якщо не залишишся осторонь.

Не терпіть насильство — звертайтеся по допомогу.

 video
 video
 video
 video

Кампанія проводиться за ініціативи МВС України під патронатом Офісу Віцепрем’єр-міністра з питань європейської та євроатлантичної інтеграції України, за участі Першої Леді України Олени Зеленської та за підтримки міжнародних партнерів.

Партнери та донори виставки:

Офіс Віце-прем'єр-міністра з питань європейської та євроатлантичної інтеграції

Міністерство внутрішніх справ України

Національна поліція України

Міністерство соціальної політики України

Фонд UNFPA Ukraine

Розірви коло

Ініціатор:

Міністерство внутрішніх справ України і Національна поліція

Заступниця міністра внутрішніх справ — Павліченко Катерина

Головний спеціаліст МВС — Лишневська Катерина

Начальник відділу моніторингу гендерних питань та координації протидії домашньому насильству Управління дотримання прав людини НПУ — Дашутіна Олена

Заступник начальника управління медіакомунікацій Міністра — Кіріленко Федір

Партнер — Фонд UNFPA Ukraine

Радниця з комунікацій — Зубченко Альона

Креативна ідея та веб-розробка — Vintage

CEO — Євген Кудрявченко

CPO — Олена Корнєва

Creative directors — Ольга Шевченко, Кирило Чистяков

Manager of project — Олена Билькевич

CDO — Євген Петрук

Art Director — Ксенія Міхайлова

CTO — Олександр Бабелюк

Team Leads —  Роман Гончар, Юхим Савчин

Development —  Ангеліна Біндюгіна, Дмитро Тарган, Дмитро Чекаль

QA —  Аліна Котляренко, Анастасія Кулішенко, Ірина Каплоух, Сергій Примаков, Андрій Корутчак

UX —  Вікторія Лазебна

Фото і відео-продакшн — Divergent

CEO — Фадєєва Валерія

Chief Creative Officer — Дема Катерина

CTO — Косвiн Ілля

CMO — Бугрименко Матвій

Реалізація івенту та стенду виставки — Ahead

Клієнт-сервіс директор — Добровольська Інна

Режисерка та авторка сценарію — Цілик Ірина

Композитор — Дєгтярьов Антон (Птах)

За матеріалами прес-релізу

Обговорити з іншими читачами:
Погода