Рітейлери планують більше витрачати на рекламу у Facebook та Twitter у 2021 році

За даними досліджень компанії з питань соціальної реклами Smartly.io та дослідницької компанії WBR Insights, Facebook і Twitter є головними соціальними медіа-платформами, в яких підприємства роздрібної торгівлі планують збільшити витрати на рекламу.

Комментарии 1305
Проте, таким чином, вони можуть втратити потенційну можливість використання більшої кількості соціальних платформ, в яких переважає відеоконтент, зокрема TikTok і Snapchat.

Чому це важливо?

Facebook залишається найбільшою соціальною медіа-платформою з точки зору витрат на рекламу, і роздрібні торговці продовжують збільшувати свої інвестиції – у 2020 році компанія залучила інвестиції від 93% рітейлерів. Відповідно до аналітики WARC Data, на Facebook приходиться 15,1% ринкової частки світової реклами.

Понад 78% компаній не інвестують або не планують збільшувати чи зменшувати свої інвестиції в TikTok або Snapchat. Тим самим, вони потенційно втрачають можливість залучити молодшу аудиторію, яка віддає перевагу цим соціальним платформам.

Висновки

- Трохи менше половини (44%) роздрібних торговців планують збільшити свої інвестиції у рекламу в Twitter.

- Згідно з останніми дослідженнями, для рітейлерів більш ефективною виявилася реклама в Instagram, проте цього року лише 38% планують збільшити свої інвестиції у  цю мережу.

Переклад статті підготувало бюро перекладів та локалізації Workogram.

sostav.ua

Обсудить с другими читателями:
Погода