Чому це важливо?
Facebook залишається найбільшою соціальною медіа-платформою з точки зору витрат на рекламу, і роздрібні торговці продовжують збільшувати свої інвестиції – у 2020 році компанія залучила інвестиції від 93% рітейлерів. Відповідно до аналітики WARC Data, на Facebook приходиться 15,1% ринкової частки світової реклами.
Понад 78% компаній не інвестують або не планують збільшувати чи зменшувати свої інвестиції в TikTok або Snapchat. Тим самим, вони потенційно втрачають можливість залучити молодшу аудиторію, яка віддає перевагу цим соціальним платформам.
Висновки
- Трохи менше половини (44%) роздрібних торговців планують збільшити свої інвестиції у рекламу в Twitter.
- Згідно з останніми дослідженнями, для рітейлерів більш ефективною виявилася реклама в Instagram, проте цього року лише 38% планують збільшити свої інвестиції у цю мережу.
Переклад статті підготувало бюро перекладів та локалізації Workogram.