Ранкове шоу СТБ «Прокинься з Ектором» об’єднує людей та бренди, які наближають нашу Перемогу

2022-й назавжди увійде до світової історії під знаком України. Адже на фоні усіх трагічних та страшних подій, українці стали прикладом для світової спільноти показавши як можна об’єднуватися та робити неможливе на усіх фронтах. Зараз ми об’єднані як ніколи за весь час Незалежності. Включилася вся нація, медіа, бізнес та діаспора. Навіть висока кухня почала працювати на перемогу, годуючи переселенців, ТРО, лікарів та військових поживними та гарячими стравами. Люди об’єднуються, обмінюються продуктами та тримають тил.

Коментарі 939

Українська кухня стала свідомою як всередині країни, так і поза її межами. Відомі шефи переформатують ресторани під шелтери, запроваджують в закладах ініціативи з можливістю підвішувати страви для ТРО, військових у госпіталях, влаштовують марафони української кухні, благодійні вечері за кордоном та в Україні, продають кулінарні книги за донати та організовують аукціони на підтримку України.

Телебачення завжди відображає нові суспільні зрушення. Зокрема, телеканал СТБ, відповідаючи на актуальний запит українців під час війни, переформатував концепцію ранкового кулінарного шоу. 30-го липня в ефірі СТБ з’явився оновлений проєкт “Прокинься з Ектором”, який змінив свій фокус із високої кухні на прості та доступні страви, які можуть забезпечити повноцінне та смачне харчування українців навіть зараз, в умовах нестачі продуктів та жорсткої економії. 

Рецепти страв, які готують Ектор та його гості можна легко повторити на будь-якій кухні — домашній, волонтерській чи, навіть, польовій. Та головне у новому форматі шоу те, що окрім простих страв велику частину кожного випуску займають корисні справи гостей Ектора, випускників різних сезонів проекту «МастерШеф». Кожен із запрошених шефів допомагає армії, територіальній обороні, лікарям, переселенцям та щодня робить великі і маленькі кроки, які наближають нашу спільну перемогу.

 video

Такий актуальний та цікавий формат кулінарного шоу не залишив байдужими українські бренди, які захотіли долучитися до спільної справи та стати частиною свідомої української кухні. Якщо раніше для приготування вишуканих страв використовувалися імпортні продукти, то зараз Ектор радо показує як зробити це із допомогою знайомих кожному українцю кулінарних брендів. Інтегрувавшись у новий формат проекту українські бренди “Гуляй поле” та “Волошкове поле” доповнили його та зробили близьким та зрозумілим глядачеві. Кожен із брендів знайшов у ранковому шоу свою унікальну територію, показавши свій широкий асортимент.

Коментує Кутко Тараc, CEO “Гуляй поле” - “Як соціально відповідальна компанія, ми активно допомагаємо Україні під час війни - як ЗСУ, так і забезпечуючи робочі місця, та податки до бюджету. Нам було дуже принциповим питання соціальної місії проєкту, в який ми інтегруємо наш бренд. Проєкт СТБ зацікавив нас ще до початку війни, але рішення було відкладене у зв'язку з подіями.  Телеканал СТБ завдяки адаптованому новому контенту став ідеальною територією для інтеграції. Особливо формат кулінарного проекту “Прокинься з Ектором”, адже він передбачав приготування простих страв із доступних продуктів, що допомогло лінійці продуктів бренду “Гуляй поле” проявитися в правильних сенсах. Адже ми виготовляємо український продукт високої якості, який можна придбати у більшості мереж та крамниць країни”

 video

Широка лінійка брену “Гуляй поле” довершила основну страву у кожному випуску проекту. Гірчиця, різноманітні соуси, майонези та соняшникова олія - це ті продукти без яких не обійтись на жодній кухні. Вдала комбінація продакт плейсменту з усними згадками та продуманим брендингом будує лояльність глядачів до бренду, та допомогає асоціювати його із соціальною місією проекту загалом. Доповнивши класичні інструменти інтеграції спеціально відзнятим інтро до проекту, бренд Гуляй Поле став невід’ємною частиною проекту “Прокинься з Ектором”.

 video

ТМ “Волошкове поле” зайшла на територію перекусів та рецептів, представивши широкий спектр асортименту: масло, сметана, молоко, йогурти, сирки. Формат проекту дозволив бренду показати використання різних продуктів та способів їх застосування.

“Ми вже давно співпрацюємо зі Starlight Media, тож коли дізналися про зміну концепції ранкового кулінарного шоу “Прокинься з Ектором” на телеканалі СТБ, погодилися стати його частиною. Адже цей проект максимально адаптований до нових реалій сьогодення та потреб українців. Інтеграція в шоу дозволяє нам показати різні ситуації споживання продукції та закріпити наш бренд в свідомості українського споживача” - коментує Олена Юрченко, маркетинг-директорка “Волошкове Поле”.

 video

Також бренд закріпив за собою територію брендингу на основному екрані кухні та підсилив прояв за допомогою графічної плашки.

Щоб отримати максимальне охоплення обидва бренди залучилися підтримкою діджитал-ресурсів телеканалу СТБ: Facebook Instagram, які стабільно демонструють позитивну динаміку росту, високу залученість аудиторії каналу і слугують важливою платформою для щоденної комунікації із глядачами на актуальні теми.

“Для нас це партнерство - ще одне підтвердження соціальної відповідальності бізнесу. Ми бачимо, що для клієнтів важливо не просто ефективно інтегруватися у новий проект топ-телеканалу, а і при цьому підтримати українців. “Прокинься з Ектором” - ідеальний приклад такої комбінації. З однієї сторони, у ньому є найвідоміший зірковий шеф країни та професійна команда проекту “МастерШеф”, що роками залишаються одними з найкращих партнерів для спонсорських інтеграцій. А з іншої - зрозуміла місія, через нові рецепти з простими продуктами, які є в цей час на полицях - піклуватись про здоров’я та харчування українців. Ми вдячні нашим партнерам за їх вклад у відновлення - економічне та креативне, і команді телеканалу СТБ та Starlight Production, що і в цей складний час не зупиняються, продовжують створювати високоякісний та ціннісний прем’єрний контент”, - коментує Анатолій Покровський, директор агенції інтегрованих рішень Brand Booster.

Телеглядачі дивляться той контент, який найбільше відповідає їхньому світосприйняттю та переживанням. Саме тому нові адаптовані проекти телеканалу СТБ відкривають для брендів унікальну можливість стати частиною нового майндсету сучасного українця.

sostav.ua

Обговорити з іншими читачами:
Погода