Reactor.ua і TABASCO провели тестування універсального пітчдеку

І з'ясували два базові принципи успішної презентації для інвесторів

Комментарии 1104

Спільний проект платформи відкритих інновацій Reactor.ua і креативного агентства TABASCO зі створення SaaS-рішення, яке полегшить створення професійних PitchDeck-презентацій, переходить у фазу реалізації. Мета ініціативи — запропонувати доступне і професійне рішення для швидкого і зручного формування якісних презентаційних матеріалів, які полегшать стартапам і технологічним командам комунікацію з потенційними інвесторами та клієнтами.

Для розробки універсального пітчдеку партнер проекту — компанія Wantent провела нейромаркетингове дослідження з метою виявити найбільш зручну смислову форму та дизайн. Респондентами проекту стали фонди, стартапи, венчурні інвестори з України та інших країн.

Деякі результати дослідження здивували креаторів. Виявилося, що цільова аудиторія в основному ігнорує тонкощі оформлення: макет, кольори, оригінальність підходу та інші дизайнерські характеристики не грають практично ніякої ролі для пітчдеку.

Особливо важливими є саме смислові блоки та структура. Дві базові речі, які максимально важливі — лаконічність підходу та простота подачі; що, втім, не дивно для світу, переобтяженого інформацією.

«Висновки дослідження цілком логічні, хоч і не цілком комплементарні для креативу: тільки структура, тільки суть. Дизайн повинен бути скоріше непомітним, ніж яскравим», — коментує Олександр Смірнов, співзасновник і креативний директор Tabasco.

«Ключову цінність для інвесторів і фондів грає логіка подачі інформації та її повнота відповідно до того, на якій стадії перебуває стартап, — зазначає Олексій Шалденко, СЕО Wantent. — Інвестори акцентували увагу на важливості відображення якісного Roadmap з метою розуміння етапів і стратегії розвитку компанії. Шаблон пітчдеку однозначно стане помічником для команд і дасть розуміння того, що інвестор очікує побачити та як найбільш якісно підготувати інформацію про проект для досягнення успіху».

Ось як виглядає найзручніший універсальний пітчдек:

«Можна бути найкрутішим стартапом у технології, ідеї, клієнтському досвіді та команді, але якщо ви не маєте зрозумілого для інвестора пітчдеку й вас немає на топових інвесторських маркетплейсах, то, швидше за все, ваш результат буде невисокий, - говорить засновник платформи Reactor.ua Євген Саранцов. — Ми як платформа поставили такий виклик креативному агентству TABASCO і отримали відмінний результат. Команди вже роблять за допомогою шаблону свої перші пітчдеки, з якими будуть працювати фонди, які взяли участь у дослідженні. Сподіваємося, що це рішення буде сприяти розвитку інвестиційного ринку в Україні».

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода