зазначає Тетяна Анікєєва, медичний директор мережі «Добробут»
В основу кампанії лягла реальна історія пацієнта з рідкісною аномалією розвитку судин, за мотивами якої було знято художнє відео для різних форматів: телебачення та діджитал. Коротку версію відео можна побачити на національних телеканалах, а повне відео доступне на YouTube-каналі мережі «Добробут».
говорить Оксана Соржуленко, креативна директора агенції «Be—it Health & Social Impact»
Також у межах проєкту «Добробут. Коли потрібно одужати» медична мережа спільно з партнером запустила сайт stories.dobrobut.com, на якому зібрано реальні медичні випадки різних клінічних напрямків пацієнтів «Добробуту», де самі пацієнти та лікарі діляться власними спогадами, емоціями та досвідом одужання.
підсумовує Наталя Ольберт-Сінько, керуюча партнерка агенції «Be—it Health & Social Impact»
«Добробут. Коли потрібно одужати» — довготермінова кампанія, що й надалі розповідатиме історії справжніх пацієнтів, які отримали допомогу у мережі. Нові історії регулярно з’являтимуться на сайті кампанії stories.dobrobut.com, а також у соціальних мережах мережі «Добробут».
За матеріалами прес-релізу.