В основі брендингу оновлений логотип: з попереднього варіанту все зайве, залишивши тільки пекельний погляд. Логотип став простим і в той же час більш емоційним – гостра форма, нахил очей і колір передають настрій і характер HellRaisers.
Роботу над проектом проводили 9 місяців, а продовженням проекту стане презентація офіційного одягу і аксесуарів, яку носять гравці HellRaisers на світових киберспортівних турнірах.
«Фанатам HellRaisers не цікаво підтримувати нудного, передбачуваного віннера. Вони шукають місце, де відчують себе потрібними – зграю таких, як вони, Андердогів. Так ми знайшли місію HellRaisers – об'єднати Андердогів. Позиціонування сформулювали як ВОЖАК зграї Андердогів, – розповів про оновлення бренду CEO HellRaisers Олексій Слабухін. – У планах HellRaisers ряд соціальних освітніх проектів, про які ми поділимось найближчим часом».
«Спорт зараз все більше і більше стає кібер – понад 1,67 млн. українських фанатів, тому для нас це дуже хороший і цінний досвід: зануритися в категорію, досліджувати її, і, прийти з таким лаконічним і сильним рішенням», – коментує проєкт креативний директор BANDA Ярослав Сердюк.