Ребрендинг кіберспортивної організації HellRaisers

Кіберспортивна організація HellRaisers із командами CS:GO та Dota2, а також підрозділом Fortnite спільно із креативною агенцією BANDA представила ребрендинг.

Комментарии 1185

В основі брендингу оновлений логотип: з попереднього варіанту все зайве, залишивши тільки пекельний погляд. Логотип став простим і в той же час більш емоційним – гостра форма, нахил очей і колір передають настрій і характер HellRaisers.

Роботу над проектом проводили 9 місяців, а продовженням проекту стане презентація офіційного одягу і аксесуарів, яку носять гравці HellRaisers на світових киберспортівних турнірах.

«Фанатам HellRaisers не цікаво підтримувати нудного, передбачуваного віннера. Вони шукають місце, де відчують себе потрібними – зграю таких, як вони, Андердогів. Так ми знайшли місію HellRaisers – об'єднати Андердогів. Позиціонування сформулювали як ВОЖАК зграї Андердогів, – розповів про оновлення бренду CEO HellRaisers Олексій Слабухін. – У планах HellRaisers ряд соціальних освітніх проектів, про які ми поділимось найближчим часом».

«Спорт зараз все більше і більше стає кібер – понад 1,67 млн. українських фанатів, тому для нас це дуже хороший і цінний досвід: зануритися в категорію, досліджувати її, і, прийти з таким лаконічним і сильним рішенням», – коментує проєкт креативний директор BANDA Ярослав Сердюк.

За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Погода
Effie