Ребрендинг миколаївського девелопера Н-Інвєст

Один із найбільших девелоперів Миколаєва — Н-Інвєст — оновлюється.

Комментарии 1458

Компанія, що здала в експлуатацію перший дім ще у 2013 році, стає ближчою до клієнтів із новою стратегією, баченням та фірмовим стилем. Ці зміни покликані підкреслити ключові цінності Н-Інвєст: відповідальність у роботі, порядність, системний підхід та доброзичливість. Оновлений Н-Інвєст позиціонує себе як перший добудовник Миколаєва. 

“Самі працівники Н-Інвєст купують квартири у наших будинках, адже вони спостерігають за будівництвом на кожному етапі і переконані у якості матеріалів та добросовісності робочих бригад. Ми прагнемо забезпечити житлом кожного, хто цього потребує, а тому пропонуємо доступні ціни та плануємо розширювати асортимент квартир у різних сегментах”, — так визначив місію Н-Інвєст засновник бренду Антон Андрійович Гордієнко.

У ході ребрендингу було розроблено нову айдентику та візуальну систему, які найкраще відображають цінності і місце компанії на ринку. Лаконічний новий логотип складається із геометричних форм, які символізують інженерну точність та стабільність, та водночас, завдяки відсутності обмежувальних рамок — потенціал до зростання і динаміку.

Ребрендинг та оновлення фірмового стилю Н-Інвєст триватиме до кінця 2021 року.  

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода