Ребрендинг українського виробника подарунків та декору ORNER: в чому суть і що змінилось

В історії ORNER це перший ребрендинг, що пов’язаний з розширенням напрямів діяльності — тепер предметів декору буде ще більше.

Комментарии 838

ORNER — український бренд, що існує на ринку з 2013 року. Компанія розпочала свою діяльність з продажу шоколадних наборів, поступово перейшовши до виробництва подарунків та декору. Сьогодні це 290 позицій в асортиментному ряді, більше 400 точок продажу та сотні тисяч реалізованої продукції.

В історії ORNER це перший ребрендинг, що пов’язаний з розширенням напрямів діяльності — тепер предметів декору буде ще більше.

Почався ребрендинг зі зміни логотипу — курсивний шрифт змінено на прописний, чорний колір — на основний синій. Залишили головне — ідею про те, що продукція бренду об’єднує людей не лише всередині команди, але й клієнтів з понад 14 країн світу. І якщо у перших головний мотив — створювати продукти, які несуть щастя, в останніх — з допомогою виготовленої продукції самостійно робити кожен день емоційно насиченим. В логотипі це показано через об’єднуючий елемент між літерами O та R.

Додатковими елементами айдентики та впізнаваності бренду є фірмові кольори. Ними стали блакитний та синій, що легко сприймаються і є візуально приємними. Додаткові кольори — жовтий, рожевий та червоний, які є акцентними та «відповідальними» за створення святкового настрою.

Інший важливий ідентифікатор ORNER — патерни. Замість одного їх тепер три: в першому використовують маленькі кольорові цятки, в другому — кола різних розмірів, в третьому — плями різних форм. Необхідні для оформлення упаковки, рекламних матеріалів, сторінок в соцмережах та інших графічних елементів бренду.

Додали новий елемент візуального стилю — стікери в фірмових кольорах, зважаючи на інтереси цільової аудиторії. Це зручний формат, який дозволить публікувати не лише слоган бренду, але й улюблені фрази, жарти клієнтів чи команди, мотивуючі цитати. Таким точно захочеться поділитися з другом чи наклеїти собі в планер для підняття духу чи настрою.

За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Погода