Sostav.ua

Ребрендинг
VELO:

як і чому змінюється бренд
нікотинових паучів

На правах реклами
18+ ЦЕЙ ПРОДУКТ МІСТИТЬ НІКОТИН ТА ВИКЛИКАЄ ЗАЛЕЖНІСТЬ.
ТІЛЬКИ ДЛЯ ПОВНОЛІТНІХ ОСІБ, ЯКІ СПОЖИВАЮТЬ НІКОТИН.

Екологічність, відповідальне споживання ресурсів та інноваційність стали трендами сучасного покупця. Споживачі сьогодні вибирають товари, зважуючи цілу низку характеристик та оцінюючи додану цінність бренду. В цій статті ми хочемо розповісти про один із інноваційних продуктів родом зі Швеції - нікотинові паучі VELO і про те, як бренд став ще ближче до свого споживача завдяки ребрендингу, в тому числі і в Україні.

Перш за все відмітимо, що “мозком” ідеї створення таких паучів стала компанія “Бритіш Американ Тобакко” (БАТ). Ідея виникла, її удосконалили, запатентували формулу та почали втілювати в життя. Як результат, сучасне суспільство отримало крутий продукт для повнолітніх споживачів нікотину, що не створює дискомфорту для людей навколо.

Загалом куріння сигарет в класичному розумінні на сьогодні вже не є єдиним способом отримати нікотин, оскільки з‘явилось багато альтернатив. І з розвитком цієї частини ринку нікотинові продукти для перорального споживання сміливо зайняли свою нішу. Але поки що така продукція має найбільшу поширеність в скандинавських країнах, де жителі використовують нікотинові паучі VELO як альтернативу куріння у різних місцях. Та, судячи з тенденції розвитку категорії в Україні, скоро банка з паучами стане незамінним атрибутом сучасного споживача нікотину.

VELO — це дійсно справжня знахідка для повнолітнього споживача нікотину, який знаходиться в постійному русі та вдосконалюється. Для такого споживача дуже важливо не стояти на місці. І вдосконалення відображається також і на розвитку самого бренду, який вирішив провести ребрендинг, щоб йти в ногу зі своїм сучасним споживачем.

Для більшого розуміння суті ребрендингу VELO редакція вирішила розібратись, що собою загалом являє даний продукт. Перш за все, ми з’ясували, що нікотинові паучі - це не снюс (тютюновий виріб, який використовується як жувальний тютюн), бо вони не містять тютюн. Так що важливо не плутати поняття. Стосовно складу паучів, то це є нікотин, мікрокристали целюлози, вода та ароматизатори.

При цьому продукт VELO має таку технологію, що забезпечує поступове вивільнення нікотину під час використання. Але все ж таки треба розуміти, що сам продукт не слід вважати засобом, який допомагає кинути курити. VELO дозволяє саме отримати необхідну порцію нікотину без обмежень в будь-якому місці і в будь-який час. Просто і дуже зручно.

А новий дизайн VELO повністю відповідає образу сучасного та інноваційного бренду.

Суть нового
бренд-коду
VELO

Якщо розглядати локалізацію VELO, то бренд присутній на багатьох ринках Європи та Америки. У 2020 році було прийнято рішення оновити бренд-код, щоб стати уніфікованим і впізнаваним продуктом на глобальному рівні. Такий глобальний рефреш.

Ключова характеристика споживача VELO полягає в тому, що у світі, повному змін, іноді досить несподіваних, споживач також не стоїть на місці та прагне отримати від життя максимум. Він хоче дослідити свій потенціал на повну! Адже знає, що майбутнє залежить тільки від нього і в ньому немає місця обмеженням.

Він обирає бренд, який допоможе вирватися за рамки «всього звичайного» і зробити більше!

Кінґслі Вітон,
головний директор із маркетингу БАТ
Кінґслі Вітон
головний директор із маркетингу БАТ
«Ми розуміємо, що глобальні бренди мають неабиякий вплив на споживачів. Це добре впізнавані торгові марки, яким можна довіряти і купувати їхні продукти в будь-якому куточку світу. Наразі ми переживаємо дуже захопливий етап ― впровадження нових категорій для споживачів. Нашим ключовим завданням є продовження розробки інноваційних продуктів і надійних брендів, а також забезпечення глобальної обізнаності про них. Ми трансформуємо галузь та масштабуємо наші бренди».

Стратегія ребрендингу
Зміна візуальної складової

Активаційна стратегія під ребрендинг максимально широко охоплює офлайн і онлайн канали. Маркетологи бренду максимально намагаються донести суть змін. Вже зараз можна побачити розумну комунікацію у місцях продажу VELO, зокрема в супермаркетах і кіосках. Меседжі “звертаються” до споживача, щоб він забув про все, що не дозволяє йому почувати себе вільним - “без обмежень”.

Для освітлення події ребрендингу VELO залучені всі діджитал канали, власні та партнерські. Лояльні амбасадори вже розповідають і будуть продовжувати інформувати наявних і потенційних користувачів VELO. Сторінки бренду в Інстаграм і Фейсбук та сайт вже набули нового look and feel і при цьому не втратили свій актуальний і інформативний контекст.

Стосовно візуальної складової, то з ребрендингом з’явився головний герой. Він відкритий до нового, впевнений в собі та амбітний. З погляду на нього виникає відчуття, що він робить щось велике та значуще. Тож цей сюжет одразу привертає увагу глядача.

Якщо розглядати візуальний ряд, то залишилась комунікація з аудиторією про призначення і характеристику продукту для більшого розуміння категорії та переваг використання VELO. Але у візуалізації є і новинка — впізнаваний логотип у вигляді нескінченної стрілки, яка продовжується в банці з паучами. Ця стрілка ніби починається з одного боку віжуала, доходить до середини, вертається і “зникає” щоб продовжитись вже на самому продукті. Такий креативний колообіг.

Сам продукт залишається в центрі уваги, всі формулювання заголовків, які використовуються в комунікації, пов'язані безпосередньо з продуктом і містять емоційне посилання. Як приклад: «Без тютюну і без обмежень. У новому дизайні».

Комунікація зі споживачем:
бренд-меседж, онлайн амбасадори

VELO завжди має два підходи до комунікації: продуктовий і лайфстальний. Наприклад, у першому підході більш детально висвітлюється продукт, його характеристики та переваги. Детально розповідається про категорію, тому що вона нова і відрізняється від того, до чого звик український споживач.

Стосовно нового бренд-меседжу «У тебе є VELO», то в ньому втілюється вся суть креативної ідеї. Ми всі знаємо, щоб реалізувати свій потенціал, потрібно докласти багато зусиль. Іноді на шляху тебе чекають поразки та помилки, на жаль це так, але ти все одно рухаєшся вперед, не зупиняєшся. Ти сміливий. Ти сильний духом. У тебе є VELO.

Новий слоган бренду #утебеєVELO будує емоційний зв'язок зі споживачем. Меседж спрямований на цільову аудиторію бренду — сучасних, активних людей, які завжди прагнуть більшого, готові пробувати щось нове, виходити за рамки звичного, виражають себе.

Оскільки цільова аудиторія бренду сучасна та багатогранна, то і онлайн амбасадори повністю повторюють рольову модель цієї цільової аудиторії — сміливі, яскраві люди, які люблять новинки та готові до експериментів. Для VELO принципово важливо, щоб амбасадори своїм стилем життя та активною життєвою позицією демонстрували основні цінності бренду. Коли цінності єдині, це один із кроків для сумісного успіху.

Загалом будь-який бренд завжди прагне до розвитку. Цей розвиток має на своєму шляху декілька етапів і кожен з цих етапів — це переосмислення та оновлення. Дуже важливо, щоб бренд йшов у ногу зі своїм споживачем. І бренд VELO своїм ребрендингом яскраво показує нам наскільки для нього важливий його споживач, наскільки бренд розвивається разом із ним і супроводжує його на життєвому шляху. Бренд VELO — сучасний продукт для сучасного споживача нікотину!

До речі, нині, замовляючи на сайті одну банку VELO, другу банку отримуєте тільки за одну гривню. Деталі спеціальної пропозиції можна знайти на сайті VELO. Дана пропозиція діє з 15 лютого по 15 березня 2021 р.