Ребрендинг івент-компанії Artmaxima

Нову бренд-стратегію створили TS/D Agency.

Комментарии 1224

Івент-компанія Artmaxima з 1998 року організовує події різноманітного напрямку: корпоративні та бізнес-події, тімбілдінги та інтенсиви, іміджеві івенти та приватні заходи. З нагоди свого 20-річчя компанія вирішила зробити ребрендинг, аби відобразити внутрішні трансформації всередині бізнесу, а також відповідати актуальним запитам ринку.

Нову бренд-стратегію створили TS/D Agency. Агенція розробила позиціонування бренду, бренд-платформу та неймінг. Також компанія отримала нову айдентику та комунікаційну стратегію.

Однією з найважливіших задач було не втратити 20-річний досвід Artmaxima та зробити трансформацію компанії логічною. Так Artmaxima стає Ambient. У новому неймінгу зберегли впізнавані елементи від Artmaxima – літери АМ. 

[A]rt [M]axima = [AM] = [Am]bient. Ця трансформація призвела до появи модульного копірайту – I[Am]bient = I[Am]Happy = I[Am]Bright = I[Am]Crazy = I[Am]Loud. 

 video

Для того, щоб відобрази камерний, сімейний підхід до роботи з клієнтами та диференціюватися від решти великих гравців ринку, Ambient називає свій формат Event House, а не агентством.

Бренд-платформу TS/D Agency розробили на основі нинішніх активів бренду – системності, нестандартності ідей, інтелектуальності та якісному сервісу.

Оновлене позиціонування бренду засноване на поєднанні великого досвіду компанії та відкритості до трендів та експериментів: «Ми робимо неочікувані, іноді навіть зірвиголова івенти. Але зробимо це з розумом, на основі багаторічного досвіду та з ґрунтовною експертизою. Ми про інтелект, знання, нестандартне мислення та процеси. Це все дозволяє позиціонувати себе експертом. Ми можемо поводитися як модний інтелектуал або ексцентричний вчений».

Brand Essence Ambient – The Science of Happiness. Ідея ґрунтується на тому, що Ambient – вчений-хеппіолог, який працює над формулою щастя та втілює її в своїх подіях. Оскільки будь-який івент – це контраст емоцій, Ambient – це контраст науки та щастя.

Тому саме контраст ліг в основу оновленої айдентики – Гельветику поєднали з градієнтами Полярного сяйва, а чітку модульну сітку з м'якою текстурою.

За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Effie
Погода
Effie