Рейтинг мобільних додатків за квітень 2022

Telegram наздоганяє Facebook за розміром аудиторії, а застосунок Дія вже є неодмінною частиною смартфонів українців.

Коментарі 1937

Telegram за останні місяці суттєво збільшив свою аудиторію (94% у квітні  проти 89% у січні 2022 року) та  майже наздогнав Facebook за охопленням. Про це свідчать дані проєкту Kantar CMeter.

Попри стрімке зростання Telegramнезмінний лідер Viber продовжує залишатися топ-1 серед месенджерів.

У квітні українці стали частіше слухати музику. Додаток YouTube Music вперше потрапив до рейтингу одразу на 18-ту позицію.

TikTok продовжує набувати популярності в Україні. У квітні додаток для створення та перегляду коротких відео піднявся на 16-ту позицію, захопивши прихильність половини мобільних інтернет-користувачів.

Застосунок для електронних документів та державних послуг Дія нині можна вважати неодмінною частиною смартфонів українців. Охоплення застосунку збільшилося на 10% за три місяці й досягло позначки 84%.

З подібними темпами зростає популярність додатку Google Pay для безконтактних оплат, яким у квітні користувалися 61% українців. На рівні з цим збільшення використання інтернет-банкінгу (Приват24, monobank та ін.)

З незначною різницею в охопленні до рейтингу потрапили одразу два оператори мобільного зв’язку Київстар (18-те місце) та Vodafone (20-те місце).

ChromeGmailViber незмінно є трійкою лідерів серед мобільних застосунків у квітні.

Також українці продовжують розв’язувати повсякденні задачі зі смартфона, користуючись послугами Нової пошти, OLXUklon Taxi, Сільпо та Helsi.me. Проте нині частота використання подібних додатків знизилася. Відповідно, через події в Україні інтерес користувачів до інтернет-магазинів теж зменшився.

Дані Kantar CMeter, desktop і mobile інтернет-користувачі у віці 14-70 років, n = 5000
Дані CMeter Mobile: мобільні користувачі Android 16-55 років, n=1500
Дослідження CMeter об’єднує дані з 3-х джерел:
·       Site-centric- лічильники, інтегровані в сайти.
·       Frame-centric- лічильники встановлені не на сайті, а в фреймі банерної мережі.
·       User-centric- панель, респонденти зі встановленими плагінами у браузерах та додатками Kantar на телефонах, що  поряд зі стандартними показниками (перегляди сторінок, охоплення, соціально-демографічні показники по всіх сайтах, з якими контактували респонденти), також фіксує контакт панелістів з контентом.
Дані з усіх джерел об’єднуються в режимі реального часу, що гарантує відсутність втрат в даних.

Фото: https://depositphotos.com.​

За матеріалами пресрелізу

Обговорити з іншими читачами:
Погода