Рейтинг мобільних додатків за вересень 2021

Telegram обійшов Instagram, а додатком Дія вже користується понад половина інтернет-користувачів України.

Комментарии 3409
У вересні українці проводили час в соціальних мережах та месенджерах, переглядали відео в YouTube, а також вирішували свої буденні справи: від розміщення оголошень на OLX та та відстеження посилок через Нова Пошта до оплат телефоном та формування електронних Covid-сертифікатів. Про це свідчать дані проєкту Kantar CMeter.

Месенджер Telegram продовжує стабільно нарощувати свою аудиторію, випередивши цього разу Instagram. За останні 5 років Telegram збільшив своє охоплення з 17% до 86%.

Додаток електронних документів та державних послуг Дія вже увійшов у повсякденне користування українців з показником 54% охоплення.

Поряд зі збільшенням використання інтернет-банкінгу (Приват24, monobank та ін), українці звикли використовувати смартфон для безконтактних оплат. До прикладу, застосунком Google Pay в 2019 році користувалися 11% українців, а в 2021 цей показник сягнув 48%.

Одразу два оператори мобільного зв’язку Київстар (17-те місце) та Vodafone (20-те місце) опинилися в рейтингу зі своїми застосунками.

TikTok опинився на двадцятій позиції в рейтингу й побив всі рекорди по росту популярності — виріс у 18 разів за останні 3 роки.

«Кількість додатків у смартфоні українця значно зросла. Тепер українці вирішують свої повсякденні задачі зі смартфона. Потрібно Таксі – Uklon, Bolt, Uber; потрібна доставка їжі – Raketa, Glovo; потрібно відправити чи отримати посилку – Нова пошта, Укрпошта, Meest, Justin; знайти та забронювати ліки — Tabletki.ua», — прокоментувала Керівниця проєкту CMeter Ірина Ворон.
Дані Kantar CMeter, desktop і mobile інтернет-користувачі у віці 14-70 років, n = 5000

Дослідження CMeter об’єднує дані з 3-х джерел:

Site-centric- лічильники, інтегровані в сайти.

Frame-centric- лічильники встановлені не на сайті, а в фреймі банерної мережі.

User-centric- панель, респонденти зі встановленими плагінами у браузерах та додатками Kantar на телефонах, що поряд зі стандартними показниками (перегляди сторінок, охоплення, соціально-демографічні показники по всіх сайтах, з якими контактували респонденти), також фіксує контакт панелістів з контентом.

Дані з усіх джерел об’єднуються в режимі реального часу, що гарантує відсутність втрат в даних.

 За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Погода