Рейтинг популярних сайтів за листопад 2021

У листопаді українці віддалено вчилися та робили покупки на розпродажі

Коментарі 5742

Розпродаж «Black Friday» допоміг інтернет-магазинам та маркетплейсам збільшити охоплення своїх сайтів. Відтак у листопаді Rozetka.com.ua, Prom.ua, Olx.ua, Aliexpress.ru приросли на 5%, Epicentrk.ua та Hotline.ua – на 3%. Про це свідчать дані проєкту Kantar CMeter.

Цікаво, що за період протягом тижня розпродажу чорної п’ятниці, ТОП-25 сайтів містив 10 майданчиків для онлайн-шопінгу. Серед магазинів, які не потрапили в ТОП, але суттєво піднялися в рейтингу, варто відзначити Eva.ua (36-те місце проти 81-го у жовтні 2021) та Comfy.ua (26-те місце проти 40-го у жовтні 2021).

Карантинні обмеження та запровадження віддаленого навчання в освітніх закладах повернули портал Naurok.com.ua до лав найпопулярніших сайтів, одразу на 16-ту сходинку.

Єдиний новинний портал, який потрапив до рейтингу - Tsn.ua з показником охоплення 19,6%.

Трійка незмінних лідерів: GoogleYoutubeFacebook.

У березні 2021 відбулось оновлення дерева сайтів. В дослідження були додані ряд популярних інтернет-ресурсів.

Дані Kantar CMeter, desktop і mobile інтернет-користувачі у віці 14-70 років, n = 5000

Дослідження CMeter об'єднує дані з 3-х джерел:

Site-centric- лічильники, інтегровані в сайти.

Frame-centric- лічильники встановлені не на сайті, а в фреймі банерної мережі.

User-centric- панель, респонденти зі встановленими плагінами у браузерах та додатками Kantar на телефонах, що  поряд зі стандартними показниками (перегляди сторінок, охоплення, соціально-демографічні показники по всіх сайтах, з якими контактували респонденти), також фіксує контакт панелістів з контентом.

Дані з усіх джерел об'єднуються в режимі реального часу, що гарантує відсутність втрат в даних.

За матеріалами прес-релізу

Обговорити з іншими читачами:
Погода