Наближення шкільного сезону повернуло увагу інтернет-користувачів до інтернет-магазинів та маркетплейсів. Сайт Rozetka.com.ua вперше піднявся на 4-ту позицію у рейтингу популярних сайтів з показником охоплення 41,3%, а Prom.ua обігнав Instagram, опинившись на 7-мій сходинці з охопленням 36,1%. Також до ТОП-25 сайтів України повернувся Allo.ua (23-те місце). Про це свідчать дані проєкту Kantar CMeter.
Літо – пора високої активності користувачів в Instagram.com, який у серпні продовжив нарощувати охоплення попри загальне зниження інтересу до соціальних мереж.
Найпопулярніші новинні ресурси у серпні: Pravda.com.ua (16-те місце), Tsn.ua (19-те місце), Bbc.com (20-те місце).
Трійка незмінних лідерів: Google, Youtube, Facebook.
У березні 2021 відбулось оновлення дерева сайтів. В дослідження були додані ряд популярних інтернет-ресурсів.
Дані Kantar CMeter, desktop і mobile інтернет-користувачі у віці 14-70 років, n = 5000
Дослідження CMeter об'єднує дані з 3-х джерел:
Site-centric- лічильники, інтегровані в сайти.
Frame-centric- лічильники встановлені не на сайті, а в фреймі банерної мережі.
User-centric- панель, респонденти зі встановленими плагінами у браузерах та додатками Kantar на телефонах, що поряд зі стандартними показниками (перегляди сторінок, охоплення, соціально-демографічні показники по всіх сайтах, з якими контактували респонденти), також фіксує контакт панелістів з контентом.
Дані з усіх джерел об'єднуються в режимі реального часу, що гарантує відсутність втрат в даних.
За матеріалами прес-релізу