Футбольні турніри та інші спортивні події вплинули на ріст охоплень сайтів букмекерів. Одразу дві букмекерські компанії потрапили в рейтинг найпопулярніших сайтів України, а саме: Parimatch.com (16-те місце) та Ua-1x-bet.com (23-тє місце). Про це свідчать дані проєкту Kantar CMeter.
У вересні українці також чекали на вихід новинок ринку смартфонів та гаджетів. Інтернет-магазин Allo.ua суттєво наростив охоплення, опинившись на 15-тій позиції в рейтингу.
Очікувано, із закінченням сезону відпусток Instagram.com припинив свій тренд на зростання та приєднався до інших соціальних мереж, які відчувають на собі зменшення уваги від інтернет-користувачів.
Інтерес до новинних ресурсів також дещо зменшився – на 1-2%, що позначилося на відсутності порталів ЗМІ в ТОП-25.
Трійка незмінних лідерів: Google, Youtube, Facebook.
* У березні 2021 відбулось оновлення дерева сайтів. В дослідження були додані ряд популярних інтернет-ресурсів.
Дані Kantar CMeter, desktop і mobile інтернет-користувачі у віці 14-70 років, n = 5000
Дослідження CMeter об'єднує дані з 3-х джерел:
Site-centric- лічильники, інтегровані в сайти.
Frame-centric- лічильники встановлені не на сайті, а в фреймі банерної мережі.
User-centric- панель, респонденти зі встановленими плагінами у браузерах та додатками Kantar на телефонах, що поряд зі стандартними показниками (перегляди сторінок, охоплення, соціально-демографічні показники по всіх сайтах, з якими контактували респонденти), також фіксує контакт панелістів з контентом.
Дані з усіх джерел об'єднуються в режимі реального часу, що гарантує відсутність втрат в даних.
За матеріалами прес-релізу