Рекламісти, які захищають Україну

Всеукраїнська рекламна коаліція підготувала матеріал про співробітників компаній членів ВРК, які пішли воювати та захищати нашу країну.

Коментарі 3687

Вже 10 місяців триває війна в Україні. Тисячі українців та українок змінили свої мирні професії та пішли захищати країну зі зброєю в руках. В рекламній індустрії теж багато таких людей. Тож ВРК попросила розповісти членів Коаліції про своїх воїнів, щоб ми всі разом могли висловити цим людям нашу вдячність і пошану, та у їх особах всім Збройним силам України.

Перелік імен нижче є малою частиною захисників, що є співробітниками компаній членів ВРК, а з креативної сфери взагалі набагато більше. Також багато хто не хоче чи не може розголошувати інформацію, на жаль, є й загиблі. Тема військових та ЗСУ є дуже чутливою. Але ми все одно прагнемо розповідати та дякувати рекламістам, які пішли захищати Україну в лавах Збройних сил України.

У статті ми розповімо про наших захисників з рекламної індустрії:

Havas Village Ukraine

  • Федір, керівник Havas Studio
  • Іван Григоров, юрист Havas Village

MOKO

  • Катерина Кобко, копірайтер МОКО

KINOGRAF

  • Віталій Кокошко, засновник та креативний директор KINOGRAF

TABASCO

  • Віталій Муж, стратег TABASCO та холдингу CMS Group

Twiga Ukraine

  • Сергій Кузьменко, СЕО Twiga Ukraine

Performics Ukraine

  • О (ім’я не називаємо), представник команди Performics Ukraine

RAZOM GROUP

  • Сергій Колос, креативний директор Initiative

Рекламно-комунікаційний холдинг NCG

  • Степан Мельничук, TV Media Planner Nostra Media
  • Андрій Кисленко, TV Media Planner Nostra Media
  • Ендрю Чуйко, Creative Leader NCG
  • Дмитро Катрич, CEO Nostra Media, Business development director NCG

Агенція DSTRCT

  • Євген Конончук, директор та засновник DSTRCT

Digital агенція Inweb

  • К (ім’я не називаємо), Middle PPC-спеціаліст Inweb

Епіцентр

Havas Village Ukraine

Федір, керівник Havas Studio

Зараз Федір служить в Головному управлінні розвідки. Військова частина А0458. Перший відділ.

Федір розповів, що вирішив вступити відразу. “З 25 лютого перебував в ТРО, мобілізувався за власним бажанням з 4 липня. Був учасником бойових дій у серпні”.

На питання, що надихає вас захищати свою країну, відповідає: “Надихають мене люди. І страшно не побачити нашу перемогу”.

Після нашої перемоги, Федір планує продовжити професійну діяльність як сценариста і режисера. Отримати додаткову освіту спеціаліста. Також поновити подорожі, насамперед поїхати до замків Шотландії.

Іван Григоров, юрист Havas Village

Зараз є участником Supply chain. “Безпосередньо я не воюю. Вожу (секретно) в (секретно)”, – говорить Іван.

До лав ЗСУ потрапив не відразу, був мобілізований.

Він говорить, що захищати свою країну його мотивує нормальне життя там, де немає бойових дій, і його відсутність там, де воно є. “Нормальне життя має бути скрізь”, – говорить Іван.

Також зізнався, що ще не планував, що буде робити після закінчення війни.

MOKO

Катерина Кобко, копірайтер МОКО

Катерина вступила до ЗСУ за власним бажанням у травні, зараз на штабній роботі у ДУК Правий сектор. На жаль, більше подробиць про неї немає. Але ми пишаємось та дякуємо у особі Катерини всім нашим сміливим та креативним захисницям!

KINOGRAF

Віталій Кокошко, засновник та креативний директор KINOGRAF

Віталій тепер служить у 72 ОМБр ім. Чорних Запорожців, Аеро-розвідка.

З 24 лютого пішов в ТРО, служив на півночі Київської області в Авто-патрулі.

Про свою мотивацію говорить так: “Дуже багато Лиха викликали, багато Люті. Треба наближати Перемогу!”.

Плани після перемоги дуже близькі всім українцям: “Зняти форму, скласти зброю. Повернути сім’ю з евакуації. Налагоджувати мирне життя”.

TABASCO

Віталій Муж, стратег TABASCO та холдингу CMS Group

Віталій служить у Національній Гвардії України. Був заряджальником в розрахунку СПГ-9. Зараз кулеметник.

Про свій вступ до лав захисників розповідає так: “Я побачив черги до пунктів тероборони, і подумав, що людині, яка ніколи не тримала автомат в руках, там нічого не світить. На початку березня поїхав на велосипеді через засніжений Київ у військкомат. Хотів бути хоч якось корисним, але мене довго не викликали. Тільки через кілька місяців, влітку до моєї справи дійшла черга”.

Віталій розповідає, що його мотивує захищати свою країну: “Можливість спокійно дивитись на себе у дзеркало. Якщо я залишусь осторонь – я зраджу сам себе, – говорить захисник. – Ну і всі літературні герої дитинства – Котигорошко, Барвінок та Ромашка, Фет-Фрумос. Я думаю, всі вони також захищали б свою країну в таких обставинах”.

Після закінчення війни планує створювати комунікаційні стратегії для брендів, які всі вишикуються в чергу, щоб працювати в Україні.

Twiga Ukraine

Сергій Кузьменко, СЕО Twiga Ukraine

Зараз Сергій служить у Сухопутних військах України. Окрема механізована бригада, молодший сержант.

Сергій розповідає, що внутрішньо рішення прийняв ще до початку війни, 26 лютого привіз сім‘ю на західну частину Україну і там пішов до воєнкомату. 1 березня вже був на КМБ в Яворові.

Надихають його сьогодні ті самі думки, що й в 2004 і 2013: це наша країна і лише ми маємо право вирішувати, як нам жити, кого вважати героями і ким вважати себе. “Мотивація теж дуже проста, – говорить Сергій, – бути максимально корисним на своєму місці і залишатися живим”.

Говорить, що не дуже часто думає про плани після війни. Про це він розповідає так: “По-перше, війна закінчиться дуже нескоро, тому всі думки і плани поки що замикаються на ЗСУ і службових завданнях. По-друге, коли вона закінчиться, ринковий ландшафт і розстановка гравців на ринку зміняться настільки, що це буде фактично новий ринок, який доведеться вивчати з нуля. По-третє, зміниться ринок праці і доведеться вчитися взаємодіяти із співробітниками, а армія накладає дуже специфічний відбиток на ту частину мозку, яка відповідає за спілкування з людьми.

Підсумовуючи: повернутися, знайти своє місце на ринку, зібрати назад свою команду і почати працювати. Раніше написав би “завойовувати”, але після цього “двіжа” я вже ні з ким воювати не планую”.

Performics Ukraine

О. (ім’я не називаємо), представник команди Performics Ukraine

Зараз служить у штурмових військах, 47 механізована бригада.

О. розповідає, що коли прокинувся 24-го після перших вибухів, знав, що буде брати в руки зброю. Але він тоді ще не розумів, як усе працює, тож спочатку вирішив записатись в ТрО Києва, а не до лав ЗСУ. В ТрО потрапити не вдалось, бо були великі черги.  О. вже планував з друзями почати волонтерити, щоб допомагати, чим зможуть, але коли вони повертались додому, проходили повз штаб Сухопутних військ ЗСУ. “Склалось так, що нас зустрів командир одного зі штурмових батальйонів, поговорив із нами, провів “співбесіду”, та й забрав до себе. Дуже довго ми були не оформлені офіційно, але то вже інша історія”, – пригадує О.

Про свою мотивацію розповідає так: “Кацапи знищували нашу культуру, історію, людей і саму ідею бути українцем більше 300-та років. Ця війна триває дуже довго, і у нашого покоління є шанс її закінчити. Особисто мене це теж стосується, бо кацапи спричинили купу горя моїй сім’ї, родичам та друзям. Вони знищили будинок моїй хрещеній та двоюрідному брату, розграбували заміський будинок моїх батьків, моя сестра має самостійно виховувати дитину в іншій країні, а мати має кожного дня переживати за свого чоловіка та сина. Тож, як я можу не докласти усі свої сили та знання до перемоги України, щоб це закінчилось якнайшвидше для кожного з нас?”.

А ось плани після перемоги в О. дуже надихаючі: “Хех).Спочатку добряче нап’юсь. І щасливим прокинусь десь на пісках Труханового острова :).  Потім побачусь з сім’єю, зустрінусь з друзями, влаштую велику вечірку, щоб всі посміхались і танцювали. Після цього поїду в подорож світом”.

RAZOM GROUP

Сергій Колос, креативний директор Initiative

Сергій розповідає: “24 лютого стало ясно, що треба діяти. Ще вранці, за інерцією, ми з партнерами провели конфікол по проектам, обговорили затори на Кільцевій та Житомирській трасах, після обіду я прийшов до Святошинського РТЦК та СП та просто спитав: “Воєнні, де тут на війну приймають?”,  отримав автомат,  штик-ніж, 4 рожки патронів і вже вночі був під Гостомелем:)”.

Захищати свою країну його надихає просте розуміння, що це треба робити. Бо як не ми, то хто?

Після перемоги Сергій планує повернутись в офіс Razom, робити цікаві проекти. Також збирається вирушити у подорож Латинською Америкою, знімати рекламні ролики, робити фотографії, відкрити психоаналітичну практику. “Але кожного дня ці плани можуть стати…не дуже реалістичними :). Тому, дивлюсь на це філософськи)”, – каже Сергій.

Рекламно-комунікаційний холдинг Nostra Communications Group (NCG)

Степан Мельничук, TV Media Planner Nostra Media

Нині Степан – офіцер Сил Спеціальних Операцій.

З першого дня повномасштабної війни пішов воювати, бо ще до подій у лютому мав воєнний досвід і йшов саме воювати з ворогом, незалежно від структур і не чекаючи мобілізації.

Степан зазначає, що складно сказати про щось одне, що мотивує захищати свою країну. “Все ж таки – розуміння обов'язку захищати і перемагати. Ну і, звісно, стаття 17 Конституції України”, – додає він.

Після перемоги Степан планує тривалий похід в гори, щонайменше тижні на два.

Андрій Кисленко, TV Media Planner Nostra Media

Зараз служить в артилерійських військах.

Про своє рішення вступити до ЗСУ розповідає так: “Рішення про вступ до Збройних сил було відповіддю на запитання “як бути корисним”, бо після 27 лютого, коли мої близькі вже були у безпеці, це рішення прийшло саме собою”.

Захищати свою країну Андрія мотивує жага помсти за загиблих дітей, які навіть не зрозуміли, що відбувається. “Тому, як мінімум, тільки заради цього ми з хлопцями нищимо катів, які прийшли в нашу країну, і у нас це виходить”.

Після перемоги Андрій планує відпочити та піднятися на Говерлу.

Ендрю Чуйко, Creative Leader NCG

Зараз Ендрю, позивний “Естет”, забезпечує теле- та радіозв’язок у 68-й окремій єгерській бригаді ім. Олекси Довбуша.

Про вступ до лав ЗСУ розповідає так: “Після того як вийшов наказ про необхідність стати на військовий облік всім чоловікам, які були тимчасово переміщенні у західні регіони, ми з колегами без вагань пішли до найближчого військкомату, де відразу й отримали повістки. Рішення захищати Україну у лавах ЗСУ чи ні, я прийняв ще у 2014 році, коли роздумував про можливість повномасштабної війни. Вже тоді здавалось, що це лише питання часу”.

Мотивують захищати свою країну – люди. “Українці – просто неймовірні, – говорить Ендрю. – Ми здатні робити те, що іншим здається просто неможливим. Наша формула успіху – не “завдяки”, а “попри все”. І бути серед таких людей – гордість, яка й мотивує”.

Про свої плани після перемоги Ендрю каже: “Війна вчить любити життя і насолоджуватись неймовірно простими речами, тож буду жити його на повну! А ще кожен день пам’ятати, якою ціною ми вибороли наше мирне майбутнє, з великою шаною до полеглих побратимів”.

Відеоінтерв’ю Ендрю дивиться за посиланням.

Дмитро Катрич, CEO Nostra Media, Business development director NCG

Зараз Дмитро служить в 24-й механізованій бригаді імені Короля Данила Галицького – однієї з найбойовіших бригад в Україні.

Про вступ до лав ЗСУ Дмитро розповідає: “Коли розпочалася війна, першочерговою метою, як і в багатьох українців, було забезпечити безпеку своєї сім’ї. В перший же день ми виїхали з міста Ірпінь, ще не знаючи, що наше місто стане одним із символів боротьби зі злом, яке принесли нам кацапські орки, і стане містом, яке героїчно протистояло цьому злу. Дякуючи Дмитру Кутовому (засновнику NCG), всі наші співробітники мали чітко визначену точку збору у разі загрози, на яку ми очікували. На жаль, загроза сталась, і багато хто перемістився до західної частини нашої країни. Звідти я і відправив своїх дівчат до Польщі – в країну, яка показала, що таке справжні друзі. Але, відправляючи своїх дівчат за межі країни, я чітко розумів для себе, що треба боронити те, що в нас хочуть забрати. Я чітко розумів, що піду до військкомату, і я пішов разом зі своїми побратимами. На той момент, щоправда, я гадав, що мене направлять до Ірпеня, але доля готує для нас цікаві повороти: прибувши до військкомату на початку березня, вже за декілька днів я і мій друг опинились в іншому світі – у військовій частині ЗСУ, а ще через деякий час ми опинились не просто в іншому світі – ми потрапили в інший вимір на Сході України. Як жодне фото не може передати того, що ти бачиш на власні очі, так і жодна розповідь не зможе передати того, що ти відчуваєш у зоні, де відбуваються бойові дії, коли ти в них задіяний”.  

Дмитро розповідає: його “надихає те, що ми захищаємо не просто країну. Ми захищаємо і виборюємо наше майбутнє. Не можна дозволити гопнику прийти і відібрати в тебе те, що ти будував роками, – цього гопника треба бити так сильно, як ти тільки можеш, без страху і докорів сумління, гопник розуміє тільки мову сили, ніякі вмовляння не працюють. Я не хочу, щоб будь-яке з наших поколінь жило під тиском недолугого гопника, який нічого видатного в своєму житті не зробив і нічого корисного нам не дасть. Українці самі знають, чого вони хочуть, і я чітко розумію, що ми – вільний і сильний народ, в наших планах немає пункту “стати рабом”.

Дмитро говорить, що поки зарано будувати плани: “Але мріяти треба – лишу поки що свої мрії при собі”.

Агенція DSTRCT

Євген Конончук, директор та засновник DSTRCT

Євген служить у 93 окремій механізованій бригаді  “Холодний Яр”, яка була легендарною ще до повномасштабної війни, а у активну фазу не здала жодної позиції. Євген є добровольцем, працює пілотом дрону, техніком по дронах.

Розуміючи потреби військових, Євген разом з волонтерською групою DoMrii створили проєкт персоналізованої допомоги армії –  Fearless (Безстрашні), де волонтери напряму спілкуються з підрозділами ЗСУ, тому точно знають, що, коли та як передавати нашим героям. Євген закликає долучатися до ініциативи та допомогати підрозділам, які потребують допомоги саме зараз.

Євген пригадує, що до лав ЗСУ вступив не одразу, на початку війни хотів піти в ТРО, але його не взяли через білий квиток. “Кожен повинен допомагати перемозі, – говорить Євген. – Спочатку допомагав тим, що розвозив продукти людям, потім знайшов, де можна допомагати ефективніше”. Євген знайшов людей у ЗСУ, яким потрібна допомога, два місяці влітку він був під Ізюмом та восени у Бахмуті, зараз на відновленні.

Про свою мотивацію він говорить просто: “Я люблю свою країну, хочу щоб для мого сина вона залишилась”.

Після війни Євген з волонтерською групою планують запускати проєкт відродження країни, треба буде багато працювати. “А ще дуже хочеться у відпустку з сім‘єю”, – говорить він.

Digital агенція Inweb

К. (ім’я не називаємо), Middle PPC-спеціаліст в Inweb

Зараз служить у Збройні Сили України (війська не називаємо).

Вступити до ЗСУ без жодних сумнівів вирішив відразу, в перший день повномасштабного вторгнення, 24 лютого. “В мене навіть думки не було, аби зробити якось інакше. Якось так”.

На питання, що надихає захищати свою країну, розповідає: “Я бачив своїх друзів, своїх колег, своїх близьких, я розумів що повинен їх захистити. Як можу, що зможу і все що можу — я повинен це зробити, щоб захистити їх. У першу чергу я захищаю свою сім'ю, Україна — це моя сім'я, яка надихнула мене в першу чергу.

Мої колеги також мене надихнули. Мій керівник — Олексій Мамонтов. Я бачив, як людина “горить” тим, що готова відстоювати і як та за що вона радіє. За своє! За родину, роботу, колектив, бізнес, продукт, країну! Мене це так надихнуло! І я для себе дуже багато зрозумів і дуже багато перейняв від своїх колег.

Надихнули ще мене мої друзі. Я вже 4 роки входжу до команди по страйкболу і, чесно кажучи, у страйкболі ми грали нібито у “війну” (тоді так здавалося). І я, якимось чином, розумів —  якщо я можу там, то може щось зможу і тут :). 

Зараз дуже сильно надихає моя команда. Не відділ, не група, не взвод, у мене команда. Кожен член моєї групи у мене індивідуальний, окрема особистість, тому я скажу так: вони мене дуже надихають та дуже мотивують. І я розумію, що я у повній відповідальності за цих хлопців, і я хочу бути за них відповідальним, тому що як я відповідаю за них, так вони бережуть мене. А вони бережуть мене.

Дуже складно сказати, що конкретніше надихає, тому що надихає багато чого. І ти розумієш, що треба робити, робити багато, все від тебе залежне. На війні як і у маркетингу — треба багато думати, робити, надихатись. Є, до речі, дуже гарна книжка “Маркетингові війни”, там маркетинг — як паралель між військовою справою.

Опинившись у війську, я розумію, що я це роблю не заради себе, не заради медалей чи звання, я роблю тому, що я хочу це робити і це зараз потрібно робити. А якщо від мене щось потрібно для загальної справи, я зроблю все. Я вкладусь на 120%, я розібюсь у “лепешку”, але я це зроблю. Для Батьківщини, для родини, для колективу”.

Про свої плани після війни розповідає так: “Зараз потрапив до дуже цікавого направлення у Збройних Силах. Це дуже пріоритетний та перспективний напрямок. І це направлення можно використовувати не лише у військовому, а й у цивільному житті. Тому я, честно кажучи, ще не вирішив. Якщо можно буде розвиватися, їздити на навчання, робити та просувати цей напрямок (в якому я зараз в ЗСУ), я, мабуть, залишуся у цьому роді військ і буду продовжувати працювати. Щоб ці війська розвивалися в Україні, тому що за цим майбутнє. Майбутнє за Україною. Слава Україні!“.

Епіцентр

Окремо ми хочемо згадати компанію Епіцентр, яка є членом ВРК та одним з великих рекламодавців країни. Майже 2 тисячі співробітників компанії служить в рядах ЗСУ та інших силових структурах. Це працівники не лише рекламної, але різних напрямків діяльності, але всі вони наші герої. Історії співробітників, які пішли захищати країну, читайте у рубриці "Неймовірні люди Епіцентру" на сайті компанії.

Насправді військовослужбовців з рекламної індустрії набагато більше. Ми дякуємо всім наших захистникам та захистницям, які змінили мирну професію на службу в ЗСУ та боронять нашу країни. Віримо у близьку перемогу та що всі наші герої повернуться до мирного життя і реалізують свою плани та мрії!

Слава Україні! Героям Слава!

sostav.ua

Обговорити з іншими читачами:
Погода