«Ми завжди відкриті до партнерства, тому нам цікаво розвивати новий напрямок співпраці, даючи змогу потенційним клієнтам отримати ще більше медіаможливостей від програматик-рішень Admixer Advertising!
Інтеграція інтернет-кампаній з DOOH медіа в ритейлі наблизить рекламне повідомлення наших клієнтів до найбільш платоспроможної аудиторії. Незабаром ми плануємо презентувати ще декілька спільних медіарішень для ринку України, але про це згодом», - Роман Шалагінов, Директор з продажів Identity Invest.
Digital Indoor Media
Digital Indoor Media – це підвид DOOH (digital out of home) реклами, рекламних площин, які ми бачимо поза межами нашого дому. Але в digital indoor media контакт зі споживачем відбувається не зовні, а всередині громадських приміщень, наприклад торговельних центрів, кінотеатрів, вокзалів тощо.
Ключова перевага digital indoor media, як будь-якого DOOH – велике охоплення людей. Втім на відміну від вуличних конструкцій, тут рекламодавець може отримати більш таргетований контакт, оскільки портрет пересічного відвідувача, скажімо, конкретного ТЦ можна побудувати з більшою точністю, ніж портрет перехожого біля станції метро.
Епіцентр – це майже 15% ритейл-ринку України. Один з найбільших ТЦ, де можна знайти все: від харчових продуктів до останніх моделей техніки. Через це торговельний центр відвідує найбільш економічно активна аудиторія країни, понад 150 тис. людей на добу у 46 містах України.
Це означає, що всього за одну добу 150 тисяч платоспроможних людей, які відвідують магазини Епіцентру, можуть сконтактувати з вашою рекламою. До того ж на відміну від стандартних розміщень в Епіцентрі можна подвоїти контакт, тому що в усіх закладах окрім відеоносіїв є власне радіо, яке звучить на всю площу ТЦ.
Згідно з дослідженнями, радіо добре чують 81% відвідувачів магазину. А завдяки технології Eye Tracking відомо, що понад 60% відвідувачів Епіцентру фіксують свою увагу на екрані, а тривалість такого перегляду в середньому становить 8 секунд.
Таким чином в межах одного простору можна утворити цілий мікс з рекламних каналів, що доповнюють один одного. Середня тривалість перебування людини на території ТЦ Епіцентр складає близько 50 хв. Отже, під час підбору товару в рядах потенційний клієнт чує ваш радіоролик від 2 до 5 разів (в залежності від хронометражу), плюс додатково контактує з відеороликом в зонах очікування.
До речі, велике охоплення це далеко не єдина перевага digital indoor media. Ще одним незаперечним бонусом медіа «за межами дому» на відміну від онлайн-реклами на смартфоні чи на десктопі, є те, що тут з роликом можуть одночасно проконтактувати десятки, якщо не сотні людей всього на одній локації.
І звісно не можна не відмітити економію часу та матеріалів, які раніше витрачались на друк та розклеювання недиджитальних аналогів зовнішньої реклами.
Через кабінет Admixer рекламу в будь-якому магазині Епіцентру (або в усіх) можна налаштувати за лічені хвилини за зрозумілою всім моделлю СРМ, а розміщення чи будь-які зміни в РК відобразяться на екранах протягом 4 годин.
Запустивши рекламну кампанію в Епіцентрах через Admixer ви отримуєте гарантований обсяг показів за фіксованою ціною і впродовж рекламної кампанії це не змінюється. В підтвердження вам надішлють серверну довідку.
«Ми майже два роки йшли до цього співробітництва і дуже раді, що попри всі перепони ми нарешті стартуємо. Працювати саме з технологічною компанією, яка дивиться вперед, пропонує інноваційні рішення та не боїться пробувати щось нове — особливо приємно. Сьогодні гнучкість це чи не найголовніша якість успішного бізнесу, і Identity Invest майстерно нею володіє», - Олексій Підлесняк, Head of Media Buying, Admixer Advertising.
З будь-яких питань стосовно розміщення реклами чи уточнень, пишіть на [email protected] або вашому менеджеру Admixer Advertising.
За матеріалами пресрелізу