Реклама в Україні: чого індустрії очікувати від клієнтів

ВРК разом з Factum Group розпочинають опитування рекламодавців.

Коментарі 1823

Рекламна індустрія України в особі комунікаційних агенцій за великим рахунком ні на мить не зупинялась, беручи  активну участь в інформаційному спротиву з перших годин війни. Зараз українська реклама поступово повертається до “комерційної” комунікаційної активності, адаптуючись до військових умов сьогодення.

Як пройшли це піврічне випробування бренди, який стан справ у компаній рекламодавців, що вони планують на майбутнє – ось такі питання сьогодні турбують більшість рекламних агентств України.

Тож Всеукраїнська рекламна коаліція та дослідницька компанія Factum Group вирішили дослідити ці питання.

Опитування пройде серед компаній, що беруть участь у щорічних індустріальних дослідженнях ВРК, а саме Best Marketing Teams та Вибір рекламодавця, а також клієнтів, що є учасниками конкурсу Effie Awards Ukraine і серед членів журі Effie.
Дослідження пройде у серпні-вересні та буде стосуватися як поточного стану справ бізнесів, так й тенденцій у маркетингу та планів на майбутнє.

“Нещодавно ВРК провела опитування щодо стану справ у рекламних агентствах під час війни. Результати опитування провідних комунікаційних агентств-членів ВРК показали, що розуміння того, в якому становищі опинились рекламодавці – є однією з ключових потреб українських агентств, – коментує Максим Лазебник, генеральний директор ВРК. – Ми, звісно, відгукнулися на потреби рекламної індустрії і вирішили провести нову хвилю опитування - наразі серед українських рекламодавців”.

Іван Дубінський, CEO Factum Group: “Щорічно Factum Group на замовлення ВРК проводило дослідження “Тенденції в управлінні маркетинговими активностями”. Війна кинула неймовірні виклики перед усією країною, подолання яких вимагає пошуку нових підходів та титанічних зусиль з боку бізнесу. Саме тому цьогорічне дослідження вкрай важливе, аби розуміти, як маркетинг виживає в поточних умовах, які стратегії використовує, що допомагає вистояти та які задачі ставить на майбутнє. Для  максимальної інформативності та користі дослідження, окрім кількісного опитування, ми також проведемо глибинні інтерв’ю з маркетинг-директорами та бренд-менеджерами групи ТОП-100 рекламодавців України”.

В разі виникнення питань та уточнень щодо опитування рекламодавців надсилайте запити на електронну адресу [email protected].

sostav.ua

Обговорити з іншими читачами:
Погода