За даними вебпорталу «Держзакупівлі.онлайн» в системі ProZorro, найбільше коштів на висвітлення діяльності у ЗМІ витратило КП «Організаційно-аналітична служба» Дніпровської міськради ‒ 35,1 млн грн.
На другому місці ‒ ДП «Центр захисту інформаційного простору України». На розроблення комунікаційних кампаній та стратегій, а також розміщення і поширення інформпродукту вони витратили 33,8 млн грн.
Далі у рейтингу АТ «Укргазвидобування» ‒ 30,5 млн грн. Ці кошти пішли на рекламні та маркетингові послуги, ринкові дослідження та рекламу в інтернеті.
АБ «Укргазбанк» витратив на рекламу у ЗМІ та в інтернеті 23,9 млн грн, а «Укрпошта» на рекламу та ринкові дослідження ‒ 12,4 млн грн. Своєю чергою «Ощадбанк» на рекламні та маркетингові послуги витратив 10,8 млн грн.
ДУ «Центр громадського здоров'я Міністерства охорони здоров'я України» на рекламні послуги у 2020 році виділило 7,1 млн грн, а от «Фонд енергоефективності» витратив 6,7 млн грн на дослідження каналів комунікації та просування у соцмережах.
На дев’ятому місці ‒ АТ «Національна суспільна телерадіокомпанія України» - 4,8 млн грн, а на десятому - Інститут розвитку міста Кривого Рогу - 4,4 млн грн.
За матеріалами https://www.slovoidilo.ua/