Рекламні продажі на Інтернет-телебаченні збільшилися удвічі у 2020 році

Огляд рекламних продажів на програмному Інтернет-телебаченні у 2020 році.

Комментарии 1089
  • Рекламні продажі на програмному Інтернет- телебаченні збільшились удвічі минулого року, оскільки аудиторія та рекламодавці змінили фокус своєї діяльності.
  • Найшвидший розвиток був виявлений в Латинській Америці, ситуація у Північній Америці виявилася майже незмінною протягом року, у той час як в Європі, Африці та на Близькому Сході все ще тривала боротьба за повне відновлення показників.
  • Показник зростання рекламних продажів на Інтернет-телебаченні у Азіатсько-Тихоокеанському регіоні залишався відносно стабільним впродовж року, що, скоріше за все, зумовлено більшим приверненням уваги до мобільних пристроїв у цьому регіоні.

За даними компанії Pixalate, яка займається розробкою систем фрод-моніторингу, рекламні продажі на програмному Інтернет-телебаченні збільшилися вдвічі минулого року. Відсоток світового зростання у порівнянні з минулим роком склав щонайменше 97% за усі чотири квартали 2020 року.

Усе це зумовлюється переходом аудиторії на цифрове телебачення. За результатами останнього дослідження WARC Data, двоє з п’яти онлайн глядачів нині користуються телебаченням через інтернет-з’єднання. У відповідь на це рекламодавці теж змінюють напрямок своїх інвестицій в медіа, зокрема  витративши $47 млрд на аналогове телебачення за останні п’ять років і до $39 млрд на онлайн відео.

Згідно з даними компанії Pixalate, зростання у рекламних продажах на програмному Інтернет-телебаченні значно уповільнилися у другому кварталі 2020 року, коли перший спалах коронавірусу зірвав заплановані кампанії.

У Латинській Америці зафіксоване найшвидше зростання в останньому кварталі 2020 року – до 268% у порівнянні з минулим роком. У Північній Америці ситуація залишалась на більш стабільному рівні з показником до 98% наприкінці року.

Для порівняння, у Європі, Африці та на Близькому Сході спостерігалось різке зменшення рекламних продажів на Інтернет-телебаченні у другому кварталі 2020 року та прагнення повністю відновити свій розвиток упродовж другої половини року.

Показники зростання у Азіатсько-Тихоокеанському регіоні виявилася відносно стабільними протягом року, скоріше за все, як наслідок більшого привернення уваги до мобільних пристроїв з метою перегляду відео контенту онлайн. Гіперлокальний підхід може посприяти майбутньому розвитку Інтернет-телебачення в Азії.

Незважаючи на стрімке зростання рекламних продажів, чимало рекламодавців  відчувають, що їм доведеться докласти багато зусиль, щоб ефективно використовувати формати Інтернет-телебачення.

Переклад статті підготувало бюро перекладів та локалізації Workogram

Обсудить с другими читателями:
Погода