Чому це важливо?
Втрати від телевізійного мовлення в основному стали прибутком для рекламних відео за запитом, оскільки інвестиції брендів у платформи потокового мовлення зросли на 9,9% до 26,7 млрд. дол. Протягом наступних п’яти років, ці інвестиції на американському ринку – найбільшому у світі – збільшаться втричі до 24,2 млрд. дол.
Коментуючи отримані результати, начальник відділу по роботі з даними компанії WARC Джеймс МакДональд зазначив, що телебачення наступного покоління «демонструє основні риси надання масового доступу до неймовірного креативу у безпечному середовищі для брендів. Проте на відміну від свого попередника, тепер справжньою і доволі серйозною загрозою для торгової реклами стало шахрайство, особливо серед неперевірених продавців.
Деталі
- Інвестиції слідують за споживачами. Більше чверті американських (26%) і британських (27%) глядачів транслюють більше відео на збиток аналоговому телебаченню. Третина американців виключно транслює власний відео-контент.
- 2020 рік став переломним моментом для потокового відео. 40% споживачів по всьому світу користуються телебаченням через підключення до інтернету, через систему смарт ТВ, пристрої чи приставку.
- Аналогове телебачення відходить у минуле, але екрани телевізорів нікуди не зникають. У четвертому кварталі 2020 р. на перегляд через найбільший екран у будинку припало 75% від усього часу показу потокового відео, у той час як для кабельного телебачення показник склав 49%, для смарт ТВ – 17%, а для ігрових приставок – 9%.
- Мобільні пристрої відіграють важливу роль усюди, але в Азії на ринках, що розвиваються, вони займають лідерські позиції. Якщо по всьому світу мобільні пристрої використовуються для перегляду потокового відео з такою ж частотою, як і комп’ютери, то з прямими телетрансляціями ситуація дещо інша. За даними YouGov, кожен третій дивиться прямі телеефіри на мобільному телефоні, планшеті або ноутбуці, але цей показник збільшується до кожного другого в Індії (57%) і Китаї (54%).
Переклад статті виконало бюро перекладів та локалізації Workogram.