Рекламна кампанія ARX по продукту “Автоцивілка Смарт” потрапила до шорт-листу премії Effie

30 листопада 2021 року Премія Effie Awards Ukraine оприлюднила шорт-листи конкурсної програми 2021 – найбільш ефективні кампанії України у сфері маркетингових комунікацій.

Комментарии 3587

ARX - єдина серед страхових компаній - увійшла до шорт- листу Премії Effie Awards Ukraine 2021 з рекламною кампанією «Телематика у автострахуванні: як керувати авто безпечно та заощадити на страхуванні». Кампанію було направлення на просування інноваційного продукту “Автоцивілка Смарт”. Основний канал комунікації РК - діджитал.

Кампанія просувала телематичний продукт “Автоцивілку Смарт”, основною перевагою якого є спеціальний додаток “Смарт Драйв”, використовуючи який водій може покращити свою манеру водіння та отримати знижку. Додаток можна завантажувати окремо від продукту, навіть без купівлі полісу, просто для перевірки своїх водійських навичок. Сам продукт “Автоцивілка Смарт” можна  також придбати онлайн, що є великою перевагою під час пандемії.

Нагадаємо, що цього року конкурсна програма Effie Awards включала 77 категорій. До фіналу пройшло 156 заявок у 49 категоріях. Суддівство конкурсу зазвичай проходить в три тури: перший тур визначає фіналістів, другий тур – призерів, а Grand журі на своєму засіданні обирає Grand Prix конкурсу. Більше 240 фахівців рекламно-комунікаційної індустрії увійшли до складу журі Effie Awards Ukraine 2021. Переможці конкурсу будуть оголошені вже 15 грудня.

Effie Awards – найпрестижніша нагорода в світі в галузі маркетингових комунікацій, яку отримують за головне досягнення в сфері – ефективність.Організатором Effie Awards Ukraine є Всеукраїнська рекламна коаліція, яка в 2005 році отримала ексклюзивне право на проведення премії в Україні і в 2021 році проведе її в 16 раз поспіль.

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода