Рекламна кампанія Epica Awards 2022 закликає подавати роботи, щоб їх помітили журналісти

VMLY&R створило нову кампанію "Open For Entries", яка ще більше зосереджена на унікальності журі Epica Awards, що складається з журналістів, та підкреслює PR-переваги участі в конкурсі

Коментарі 1318

Базуючись на ідеї «Дайте їм щось епічне для розмови», кампанія використовує банери та рекламу в пресі, щоб буквально вказувати на статті, написані журналістами. Іншими словами: якщо ви хочете, щоб журналісти писали про вашу роботу, ви повинні взяти участь в The Epica Awards!

До складу журі Epica Awards входять головні  редактори та провідні журналісти найпрестижніших галузевих видань із понад 50 країн, а також автори спеціалізованих видань, які голосують за категорії, пов’язані з їхньою галуззю. До складу журі входить і редакція sostav.ua. 

Прийом робіт відкрито до 7 жовтня. Церемонія нагородження відбудеться 8 грудня. Як відомо, в цьому сезоні Epica додала нове Гран-прі та три нові категорії.

Роботи від українських агентств приймаються на безкоштовній основі. Фестиваль входить до Міжнародного рейтингу креативності ВРК сезону 2022/2023. 

Більше інформації на сайті https://epica-awards.com

sostav.ua
Обговорити з іншими читачами:
Погода