Рекламна кампанія програми «Енергодім» від агентства mirrolab

Креативне агентство mirrolab створили рекламну кампанію «Хочу бути Енергодім», щоб познайомити з програмою та донести стратегічне повідомлення «Бережіть тепло для важливого».

Комментарии 669

Сьогодні в Україні досить старий та занедбаний житловий фонд, будинки старі та неефективно використовують енергію та ресурси. Занедбаний стан речей у житловому фонді триває роками.

А тому була розроблена програма «Енергодім», що допоможе з цією проблемою. Програма діє по всій Україні та має на меті впровадити комплекс заходів з енергозбереження для багатоквартирних будинків. В Луцьку та області програму «Енергодім» просуває, впроваджує та популяризує місцевий Центр енергоефективності та енергозбереження.

Креативному агентству mirrolab необхідно було розробити рекламну кампанію, яка б якісно інформувала людей про програму «Енергодім» та мотивувала їх дізнатися про неї більше, зацікавитися і врешті — зв’язатися з Центром енергоефективності та енергозбереження.

Агентство поговорило з цільовою аудиторією програми, щоб мати цілісне розуміння ситуації та сформувати для себе ключовий сегмент для комунікації. Ось, що з’ясували.

Всі вони мають спільну рису — невдоволення комунальними проблемами, що ніколи не вирішуються. Жителі скаржаться й обурюються — їм просто хочеться спокою та затишку вдома, а не всіх цих турбот. Також їм важливо розуміти, як саме програма вплине на їхній побут, — це складно відчути, коли йдеться про весь будинок. Тут було б добре бачити успішні приклади інших людей. Найголовніше те, що жителям подобається ця ідея, адже програма реалізується за європейський кошт — отже їй можна довіряти та бути впевненими за якість.

Так в mirrolab створили стратегічне повідомлення «Бережіть тепло для важливого» й пішли збирати креативну форму, щоб його донести. Форма знайшлася дуже проста і доступна — дати слово будинкам. Саме вони стали головними героями комунікації на бордах, аудіо- та відеороликах. Діряві труби, обшарпаний під’їзд і протяг у квартирах надихнули будинки на словорими. Вони говорять до своїх жителів, закликаючи їх взяти участь у програмі. Так з’явився головний слоган рекламної кампанії «Хочу бути Енергодім».

Строгий дім на Коперника, маленькі п’ятиповерхівочки на Чорновола ще не є частиною програми «Енергодім», але вже мріють нею стати й розповідають людям, чому. Так з’явилася ціла серія слоганів, що постали на віжуалах для білбордів, соц мереж та відео.

 video
 video
 video
За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Погода