Компанія AB InBev Efes Україна представила нову креативну платформу для культового чеського бренда Staropramen. Рекламна кампанія розкриває, що означає «жити по-празьки» ― у круговороті рутинних турбот знаходити можливості, щоб насолоджуватися життям щодня.
«У новій рекламній кампанії пива Staropramen ми по-новому розкрили празький характер нашого бренда. У пражан є особливий погляд на життя, вміння насолоджуватися життям і кожним його моментом, не чекати особливого випадку, а бачити і створювати цінні, радісні моменти щодня. Це і означає «жити по-празьки» ― жити по-своєму, прислухаючись до себе і своїх бажань», ― коментує Анна Руденко, маркетинг-директорка компанії AB InBev Efes Україна.
За час свого існування Staropramen міцно закріпив за собою статус легенди чеського пивоваріння та празького пива №1 у світі. На українському ринку бренд представлений трьома класичними сортами: «Staropramen Світле», «Staropramen Світле Пшеничне» і «Staropramen Темне».
Нова рекламна кампанія Staropramen зі слоганом «Жити! По-празьки» запущена в липні.