Рекламна кампанія Staropramen розкриває, що означає «жити по-празьки»

AB InBev Efes Україна представила нову рекламну кампанію для бренда Staropramen

Комментарии 1173

Компанія AB InBev Efes Україна представила нову креативну платформу для культового чеського бренда Staropramen. Рекламна кампанія розкриває, що означає «жити по-празьки» ― у круговороті рутинних турбот знаходити можливості, щоб насолоджуватися життям щодня.

«У новій рекламній кампанії пива Staropramen ми по-новому розкрили празький характер нашого бренда. У пражан є особливий погляд на життя, вміння насолоджуватися життям і кожним його моментом, не чекати особливого випадку, а бачити і створювати цінні, радісні моменти щодня. Це і означає «жити по-празьки» жити по-своєму, прислухаючись до себе і своїх бажань», ― коментує Анна Руденко, маркетинг-директорка компанії AB InBev Efes Україна.

За час свого існування Staropramen міцно закріпив за собою статус легенди чеського пивоваріння та празького пива №1 у світі. На українському ринку бренд представлений трьома класичними сортами: «Staropramen Світле», «Staropramen Світле Пшеничне» і «Staropramen Темне».

Нова рекламна кампанія Staropramen зі слоганом «Жити! По-празьки» запущена в липні.

 video
sostav.ua
Обсудить с другими читателями:
Погода
Effie