Рекламодавці призупиняють розміщення у Twitter

Так уже вчинили L'Oréal та General Motors

Коментарі 957
Фото: depositphotos.com
Фото: depositphotos.com
Виробник косметики L'Oréal тимчасово припинив рекламну кампанію у Twitter. Таке рішення пов'язане із побоюваннями у зв'язку із змінами у політиці модерації соцмережі, повідомляє The Financial Times.

За даними видання, французька компанія не першою вирішила припинити фінансування реклами на тлі зміни власника соцмережі. Так вчинили й інші рекламодавці, серед них — General Motors. Це підтвердили виданню керівники кількох найбільших рекламних груп.

Рекламодавці побоюються, що на тлі змін в модерації контенту реклама їх брендів може з'явитися в токсичному та іншому неналежному контексті. В даний час всі вони приватно переглядають, а в деяких випадках і обмежують розміщення.

У соцмережі, у свою чергу, запевнили, що політика модерації залишилася незмінною і Twitter «залишився гостинним для всіх».

Reuters повідомляє, що в самій L'Oréal спростували припинення рекламних розміщень.

Більшість доходів Twitter отримує від реклами. Продаж реклами становив понад 90% виручки Twitter у другому кварталі. За 2021 рік виторг соцмережі склав $5 млрд.

Минулого тижня Маск заявив, що хоче, щоб Twitter став «найповажнішою рекламною платформою у світі». 3 листопада він запустив у своєму акаунті опитування про те, що мають підтримувати рекламодавці у Twitter — свободу слова чи політкоректність. Більшість учасників опитування обирають свободу слова.

Як зазначав Wall Street Journal, рекламодавці Twitter стурбовані і планами Маска відновити обліковий запис колишнього президента США Дональда Трампа. Глава відділу партнерських відносин у GroupM Кілі Тейлор заявила, що повернення Трампа на майданчик стане для деяких брендів «червоною рисою».
Обговорити з іншими читачами:
Погода