Рекламодавці з усього світу витрачають $2,6 млрд. на сайти з недостовірною інформацією

Не дивлячись на значні зусилля, які докладають представники цієї індустрії, нове дослідження, проведене компаніями NewsGuard і Comscore, виявило, що видавці неправдивої чи навмисно спотвореної інформації набивають повні кишені грошей в основному з алгоритмічного розміщення реклами.

Комментарии 1440

Чому це важливо?

Безпека брендів залишається надзвичайно важливим питанням, але списки надійних сайтів та людський контроль можуть зупинити потік рекламних бюджетів до гаманців зловмисників.

Що відбувається?

Дослідження, з результатами якого можна ознайомитися тут, повідомляє, що великі рекламодавці, які вклали свої кошти у такі видання, зробили це ненавмисно унаслідок хитромудрого процесу алгоритмічного розміщення реклами, після якого бренди гадки не мають, куди саме надходить їхній бюджет.

- Важливо розглянути це в контексті. За оцінками компаній NewsGuard і Comscore, 2,6 млрд. дол. – це 1,68% від витрат на покази реклами (у випадку партнерства цей показник сягає 155 млрд. дол.) серед вибірки з 7500 сайтів, що досліджувалися.

- Особливо гостро, на думку дослідників, ця проблема постала в США, де величезний ринок алгоритмічного розміщення реклами, який оцінюється у 96,89 млрд. дол., відправляє близько 1,62 млрд. дол. саме на сайти з неправдивою інформацією.

- Це означає, що з витрат на цифрову рекламу на кожні $2,16, які надходять до законних інформаційних організацій, приходиться $1, який американські рекламодавці віддають ЗМІ з дезінформацією.

- Однак точну суму підрахувати неможливо, оскільки деякі цифрові платформи, що контролюють значну частку рекламного ринку, не публікують інформацію щодо своїх щорічних рекламних витрат, які надходять на сайти з недостовірною інформацією.

- Інша проблема полягає у тому, що навіть доволі авторитетні організації можуть стати джерелом дезінформації, як нещодавно і виявилось, коли YouTube заборонив Sky News Australia за порушення політики поширення дезінформації щодо пандемії COVID, і тепер над цим інформаційним сайтом проводиться парламентське розслідування.

Як діяти у цій ситуації?

- Високі технології навряд чи стануть рішенням цих технологічних труднощів. Головним способом викорінення проблеми витрат на дезінформацію може стати громадський контроль.

- Створіть справжній захисний щит у вигляді списків достовірних, надійних інформаційних організацій, які не лише є повністю безпечними для брендів, але й навіть допомагають з фінансуванням якісних репортажів.

Переклад статті підготувало бюро перекладів та локалізації Workogram.

sostav.ua

Обсудить с другими читателями:
Погода