Дизайнер Сімон Порт Жакмюс вміє викликати емоції розчулення, чи то участь його бабусі в рекламній кампанії його іменного бренду, чи встановлення величезного апарата з поп-корном на відкритті флагманського бутика. Цього разу француз скористався загальною любов’ю до свійських тварин — головними героями його нової рекламної кампанії до колекції Nave World стали цуценята хаскі.
Ще одним героєм знімання став британський репер Central Cee, який приміряв в об’єктиві фотографа Олівера Гедлі пухнасті костюми найсоковитіших і найприємніших відтінків — фуксії, карамелі, лаванди, вершків. На окрему увагу тут заслуговують головні убори, особливо яскраво-рожева панама.
Ще одним героєм знімання став британський репер Central Cee, який приміряв в об’єктиві фотографа Олівера Гедлі пухнасті костюми найсоковитіших і найприємніших відтінків — фуксії, карамелі, лаванди, вершків. На окрему увагу тут заслуговують головні убори, особливо яскраво-рожева панама.
За матеріалами https://vogue.ua