Ініціатива Restart
Наприкінці весни ринок інтернет-реклами, як і багато інших індустрій опинився у складному становищі. В деяких рекламодавців змінилися пріоритети, але у великої кількості просто не було бюджетів, щоб продовжувати маркетингові активності у звичному ключі. Admixer Advertising вирішили скористатися зв'язками у своїй мережі, щоб допомогти бізнесам перезапустити рекламні активності без додаткових витрат.
Ініціатива стартувала наприкінці весни й була націлена на допомогу у перезапуску рекламних кампаній без додаткових бюджетів бізнесам, які продовжували і продовжують свою діяльність в Україні.
"Вдячні за таку ініціативу, це дало змогу 4 нашим клієнтам в скрутні часи з обмеженими планами і бюджетами бути присутніми онлайн і нагадати споживачам про свої товари", - Представник компанії MixDigital.
Компанія звернулась до паблішерів із проханням надати інвентар для безплатного запуску промокампаній рекламодавців. Отримавши певний пул пропозицій, вони звернулись до рекламних агенцій, розказавши їм про ініціативу і запропонувавши розподілити доступний інвентар серед рекламодавців, у яких наразі немає можливості просувати свої продукти/сервіси через брак бюджету.
Додатково за безплатні розміщення рекламодавці могли віддячити паблішерами донатами, які в кінці періоду мали рівномірно розподілитися між всіма паблішерами.
“Дякую за ініціативу з рестартом, яка стала вагомим першим кроком на шляху відновлення бізнесу у такий непростий час. Підтримка та партнерство – це ключові фактори взаємовідносин, на яких будується наше світле майбутнє”, - Представник компанії Starcom.
Ініціатива Restart: результати
1-го жовтня після майже чотирьох місяців активної роботи ініціатива Restart припинила свою роботу, але через гарний привід. У вересні стало зрозуміло, що ринок онлайн-реклами вже прийшов до тями, тому нагальна потреба у такій ініціативі зійшла нанівець.
“Нещодавно ми провели аналіз показників реклами на початку літа і сьогодні. Наразі ситуація значно покращилася. Ініціатива Restart дійсно реанімувала багатьох рекламодавців, які навесні повністю забрали свої бюджети з онлайн-реклами. Ми раді були долучитися до Restart”, - Представник сайту Kontrakty.ua
Сумарно в ініціативі Restart взяли участь близько 20 рекламодавців та 50 паблішерів. Відкручено було майже 15 мільйонів показів і охоплено 4 мільйони унікальних користувачів. Варто зауважити, що під рекламою маються на увазі не тільки банери, але й брендування сайтів та PR-матеріали.
"Радіогрупа ТАВР МЕДІА співпрацює з Admixer з 2016 року, ми разом запускали інноваційні рекламні продукти і довіряємо одне одному. Тому замість питання, чи приєднуватись до ініціативи «Діджитальний бізнес-рестарт», виникло лише: «Скільки інвентарю виділяти?». Дякуємо колегам з Admixer як за ініціативу, так і за те, що вони взяли на себе весь клопіт з організації.
Паралельно ми створили ефірну програму «Працюємо для перемоги!», де безкоштовно розповідаємо про бізнеси, що допомагають державі, ЗСУ, українцям. Не всі з них були нашими рекламодавцями, але всі відтепер стали друзями.
Рекламний ринок України не вперше був у важкому стані. Завдяки єднанню та підтримці носії реклами та рекламодавці знову пережили темні часи. Звісно, попереду ще багато роботи в умовах обмежених бюджетів та людських ресурсів, і треба бути ще більш креативними та гнучкими, ніж раніше. Але лише так, разом, ми переможемо!", - Представник компанії TAVR-Media.
Додатковим приємним бонусом стало те, що по закінченню ініціативи рекламодавці, які розмістили свої кампанії безплатно, запланували майбутні, вже платні рекламні активності з паблішерами, з якими працювали під час Restart.
“Якщо порівнювати обсяги показів реклами на початку літа і зараз у кінці вересня, то можна констатувати, що ці обсяги зросли. Ця ініціатива Restart, як бачимо, була корисною. Рекламодавці почали повертатися”, - Представник сайту спортивних новин, Terrikon.com.
За матеріалами пресрелізу