REVO розважив «одомашнену» аудиторію добіркою велелюбних відеоскетчів

Блискавично реагувати на події та симетрично відповідати на них гумором – все це про REVO. Влучний бренд довів: весна – час кохання незалежно від місця нашого перебування.

Комментарии 1219

Нещодавно на підтримку нової лімітованої версії енергетичного напою REVO Love Is було випущено добірку фанових відеоскетчів на тему пікантних амурних ситуацій. Допомогли створити та реалізувати ідею творчі партнери ГК «Нові Продукти» – агентство #ODDEE.

«Весна розквітла і забуяла, новий REVO Love Is щойно замайорів на прилавках крамниць, а наша реактивна аудиторія саме застрягла по домівках без можливості наживо фліртувати, гуляти за руки та шалено закохуватися. Потрібно було терміново щось робити для підняття бойового духу і любовних стягів. Так з’явився задум ситуативів, які би крізь призму юнацької жаги відображали кумедні спроби пристосуватися до нової реальності. За допомогою них нам вдалося підбадьорити та консолідувати аудиторію, пожвавити онлайн-спілкування в коментарях і, можливо, навіть дистанційно поєднати чиїсь серця», – розповіла про концепцію Олена Селютіна, PR-директорка Групи Компаній «Нові Продукти».

Всього було випущено три серії скетчів «Love Is… REVO». «Дарувати радість на відстані», «Створювати сімейний фотоальбом» та «Цілувати її в губи». Всі вони – короткі, цілісні і транслюють парадоксальні життєві обставини, знайомі кожному. Любовні пустощі, домашні лінощі, зрадливі ґаджети та усюдисущі родичі – стислий огляд карантинної кон’юнктури в трьох маленьких дотепних історіях. Розміщені ролики на офіційному YouTube-каналі revoenergydrink та на майданчиках бренда у соцмережах.

 video
 video
 video

Підсумки рекламної кампанії «Love Is… REVO» красномовно свідчать про успіх. За період її проведення до REVO-ком’юніті на YouTube доєдналося понад 1430 нових підписників. Рівень залученості аудиторії перевершив очікування та склав понад мільйон осіб. Водночас охоплення аудиторії в Instagram досягло 1,7 млн користувачів, а 35% лайків та 53% коментарів було отримано органічним шляхом. Загальна кількість переглядів відеоскетчів «Love Is… REVO» на YouTube перетнула позначку в 1,8 млн. «За фактом отриманих даних про ефективність рекламної кампанії можна впевнено констатувати, що проект "вистрілив". Цифри дуже тішать, особливо високі показники органіки. Вважаю головним фактором успіху те, що нам чітко вдалося вловити момент: дати аудиторії актуальний для неї контент у найбільш слушний для цього час», – прокоментував результати Іван Базар, CEO ODDEE.

Нагадаємо що напередодні весни бренд REVO потішив прихильників чарівною новинкою, випустивши лімітовану версію енергетичного напою для всіх закоханих і не лише – REVO Love Is. Грайливий смак туті-фруті і барбарису, енергія гуарани, даміани і кофеїну разом із невеликим процентом алкоголю, достатнім лише для розігріву, сприяють розквіту почуттів, – так само, як і сміливий велелюбний дизайн бляшанки від TS/D Agency. Такий невеличкий каталізатор пристрастей у сумі з природним тяжінням здатен викликати справжню лавину почуттів, гідну мало не великих екранів…

 video

А REVO™ любить і вміє створювати яскраві історії, які викликають щирий інтерес аудиторії. Минула лімітована версія у стилі поп-арт, випущена 2018 року, породила аж два сезони неординарного серіалу про пригоди Космонавта и Банки REVO, персонажі якого вже встигли стати легендарними, а також паперовий комікс, презентований на Comic Con Ukraine. Плюс 62 тисячі послідовників в Instagram, 10 тисяч підписників на YouTube та повернення лідерської позиції бренда в категорії енергетичних напоїв – таким став підсумок цих креативних активностей станом на кінець минулого року. І, як бачимо, історія успіху продовжується, адже REVO™ – знаний майстер влучних потраплянь у самісіньке серце: «One shot – one hit!».

sostav.ua

Обсудить с другими читателями:
Погода
Effie