Ringostat запускає другий щорічний рейтинг інтеграторів CRM України

Платформа колтрекінгу, телефонії та наскрізної аналітики Ringostat запускає другий щорічний рейтинг CRM-інтеграторів України.

Комментарии 1194

У рейтингу беруть участь більше сотні компаній. Мета проекту – допомогти бізнесу обрати підрядника з впровадження CRM-системи та зробити ринок автоматизації більш прозорим та зрозумілим для замовників.

На ринку CRM-інтеграторів України більше сотні компаній. При цьому бізнес, який хоче впровадити подібну систему, найчастіше не знає, за якими критеріями обиратиме підрядника. Платформа Ringostat поставила за мету виправити цю ситуацію і вже другий рік поспіль запускає рейтинг інтеграторів.

«Є чимало компаній, які давно планують почати працювати з CRM, але не наважуються. Причини різні: бізнес думає, що це надто складно, не знає, кому доручити налаштування, побоюється, що підрядник не впорається тощо. Через це компанії відкладають впровадження — і через це працюють не так продуктивно, як могли б. Ми створили рейтинг інтеграторів CRM, щоб допомогти їм», — розповів куратор проекту маркетолог Ringostat Йосип Кобаль.

Цілі рейтингу:

  • допомогти бізнесу обрати підрядника для впровадження CRM;
  • збільшити відсоток українських компаній, що автоматизують свої процеси;
  • зробити ринок автоматизації більш прозорим та зрозумілим для замовників.

Хто бере участь у рейтингу, та як проголосувати

У рейтингу беруть участь офіційні інтегратори amoCRM та CRM Бітрікс24. Ringostat обрав для дослідження офіційних партнерів цих систем, щоб уніфікувати порівняльні метрики. Це допоможе уникнути похибок через дані про нішеві системи.

Якщо ви вже впроваджували CRM за допомогою інтегратора і залишилися задоволені співпрацею, голосуйте за нього на сайті рейтингу. Або віддайте свій голос за найкращого, на вашу думку, інтегратора, щоб в такий спосіб підтримати його. Для цього достатньо авторизуватись на сайті рейтингу через соцмережі. З результатів голосування будуть усунуті голоси від користувачів із «підозрілими» обліковими записами.

Регламент рейтингу

Рейтинг проводиться у кілька етапів:

  • анкетування учасників;
  • голосування digital-спільноти;
  • голосування журі.

За кожен етап учасники отримають бал, який впливатиме на підсумкову позицію.

Докладніше про регламент рейтингу читайте на його сайті.

До журі увійшли керівники відділів продажів, бізнес-девелопери, директори з маркетингу, IT-директори з провідних компаній України, які вже мали досвід впровадження amoCRM або Бітрікс24 з інтегратором:

  • Валентин Яроменко, CEO, White Sales;
  • Ілля Реніш, співвласник, комерційний директор, LABA;
  • Олег Зубченок, Business Process Consultant, Softserve;
  • Вадим Друмов, CEO/CO-founder, Hillel IT School;
  • Наталiя Устименко, Head of Direct Marketing, eSputnik;
  • Тарас Дроворуб, Co-owner, Gaychuk Drovorub Consulting;
  • Андрій Григор`єв, Head of Digital Marketing, «Гефест»;
  • Олександр Бухтiяр, Founder, Co-owner, Комунiкацiйна група Lodka Group;
  • Iгор Сандик, Owner, Унiверситет «Сила продаж»;
  • Володимир Юхименко, Head of Marketing, Vymex;
  • Алевтина Нестерук, Head of CRM, Skypro;
  • Янна Рокало, Business Analyst (CRM), DataArt;
  • Олена Клейнер, Owner & Chief executive officer, Clever Consulting;
  • Микола Троянчук, Head of Partnership Department, Stream Telecom;
  • Олег Пелещак, Owner, Peleshchak Skupina d.o.o.;
  • Антон Виборний, CEO, Apiway;
  • Iсмаил Осбанов, CEO, INVERIA flow space;
  • Андрiй Крупкiн, засновник, Бюро продаж Андрія Крупкіна;
  • Игорь Казакуца, CMO, Interlegal;
  • Владимир Переверзєв, організатор та керівник спільноти, відкрите ком'юніті Digital.Odessa;
  • Дмитро Маслов, Head of E-commerce, РАМ РУАН.

Інформаційні партнери рейтингу:

  • Sostav.ua;
  • Internet Gate;
  • Penguin Team;
  • Netpeak ;
  • WebPromoExperts;
  • Власна справа;
  • Serpstat;
  • Multisearch.io;
  • eSputnik;
  • Netpeak Software;
  • Marketer;
  • Netpeak Cluster;
  • ApiX-Drive.

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода