
Він повідомив, що в березні заповнюваність рекламних блоків на телеканалах StarLightMedia зросла з 50% до 87%.
«В деякі дні березня ми вперше за останні місяці фіксували sold out. Вже очевидно, що ринок дуже швидко адаптується до непростих економічних умов. Бренди не можуть зупиняти комунікацію зі споживачами. Сьогодні чимало компаній змушені суттєво піднімати ціни на свої товари – зберегти лояльність споживачів в такій ситуації допомагає тільки телебачення», - відзначив Андрій Партика.
В березні найбільше зростання рекламної активності на телеканалах StarLightMedia демонструють телекомунікаційні компанії, а також оператори інтернет-торгівлі. Відносне пожвавлення також спостерігається в категоріях виробників пива та банків.
За матеріалами прес-релізу